IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Arkhon Infaustus Vorige pagina
Gorath
Usericon van Gorath
Posted 18-06-2007 16:28 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Staat op het te kopen lijstje.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-07-2007 12:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

*KICK*

Wat een heerschplaat dit.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2007 16:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ben ernstig op zoek!

signature

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-07-2007 12:11 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Oei, nieuwe klinkt interessant. *luistert verder*

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 09-07-2007 13:55 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Zo, ik heb Orthodoxyn al in de kast liggen. Mooie plaat!

spectre
Usericon van spectre
Posted 09-07-2007 13:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb zojuist een poging gedaan

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-07-2007 15:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

weet iemand waar die A5 te bestellen is?

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-07-2007 15:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ok, kweet het al

signature

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 18-07-2007 23:19 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Ik hoor die nieuwe nu zo'n beetje voor het eerst, het kan aan mij liggen maar op het eerste gehoor lijkt het bij flarden wel op een black/death versie van Immolation

Klinkt wel vet overigens

No meat is sweater

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 10-08-2007 22:52 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Iemand vroeg me onlangs of ik bands kende die klonken als AI ... kon alleen Imolation opnoemen ..

De nieuwe cd aangeschaft op WOA ... wat een donders vette heersch cd is "Orthodoxyn"!!!!!!!!!

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 11-08-2007 0:21 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Heb hem nou ook. Heerlijke plaat. Doet me aan een dm-versie van Deathspell Omega denken bij momenten.

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 07-11-2007 14:45 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Weet iemand eigenlijk waarom ze niet meer spelen op de Gorgoroth/Enthroned tour?

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com