|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
jaja, eindelijk is het zover, er wordt eindelijk weer eens wat aan metal gedaan in het prachtige Breda. Begin jaren '90 floreerde de metalscene in Breda met vele bands, projecten en geweldige met een typmachine getypte hoesjes van vele demo's...the good old days. Helaas ging het 3 jaar geleden mis doordat de laatste metal/hardrock cafe haar deuren sloot. Nu loopt er al een tijdje een enthousiast figuur rond in Breda die daar dus verandering in wil brengen. In een cafe in de binnenstad wil hij optredens gaan verzorgen en afgelopen zaterdag was er al een debuut. Xerpentor en CorpseCandle waren de eerste die optraden in cafe Ivanhoe en voor een debuut was het zeker een opsteker om ermee door te gaan. Qua promotie moet er alleen flink wat verbeterd worden aangezien velen hier niks van af weten en diegene die het wisten kwamen vooral door mond-tot-mond reclame. 15 maart komen Cirith Gorgor en Witchsmeller Pursuivant naar Breda en de entree is 5 euro. In ieder geval vroeg de organisator of ik hem hiermee kon helpen om de optredens uit te breiden tot 2x per maand. Met andere woorden wil ik de aanwezige bands hier uitnodigen om contact met mij op te nemen om te kijken of er iets te regelen valt. De details qua vergoeding, bakken bier per band en nog meer van dat soort dingen krijg ik nog zwart op wit maar dit soort dingen worden wel duidelijk als er daadwerkelijk afspraken worden gemaakt. Dus, voor bands die interesse hebben....mailen naar Ricardo@vampire-magazine.com zodat ik een mooi overzicht kan aanbieden aan de organisator. Als je mailt, liefst met een telefoonnummer erbij, maakt het daadwerkelijk afspraken maken een stuk makkelijker. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire Ricardo op 12-02-2003 14:01] http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
zo hoort het!! Ik ben iig aanwezig in breda en weet RdP vast ook wel over te halen! |
|
Hmz, Cirith Gorgor nog nooit live gezien. Ben er wel de 15e denk ik. |
|
u heeft mail |
|
Dit is nou nog eens leuk om te horen, als bredanaar |
|
Eindelijk weer eens meer metal in Breda, |
|
U heeft mail |
|
quote: Weet je nog mies, in die kelder in Breda hahahaha, was lachuh.. |
|
Ik was het bijna vergeten... |
|
LOL ja, De Zanetti Ramp.. hehe |
|
quote: hahahahha, Met die drugsverslaafden boven hahahahha |
|
quote: hahahahha, Met die drugsverslaafden boven hahahahha |
|
Al aardig wat reacties, dank hiervoor! En de Zanetti, dat waren nog eens tijden hehe http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Ah nice! Gebeurt er weer eindelijk es wat in mn hometown |
|
Ricardo, u heerst!! Nu alleen nog een Tempelier II en het feest is compleet... |
|
ja de tempelierrrrrrrr |
|
quote:Waar in Etten-Leur willen ze dat gaan doen dan? Het Turfschip kon geloof ik al niet meer, de Beuken is een prima zaal ervoor maar dat schijnt ook niet meer te kunnen en Thunderfest ging ook al niet door toch? Zit je bij Popel tegenwoordig? |
|
quote: Jupzz.. daar zit ik bij.. Ze Doe maar vet komt er eerst nog aan.. in cafe Doe Maar dus.. Dan nog een Skatefestivalletje geloof ik.. das openlucht.. Popelucht is ook openlucht.. En de Beuken willen ze ook gaan gebruiken jah.. |
|
Op Popelucht staan doorgaans geen metalbands.. Wel een goeie zaak dat ze de Beuken weer willen gaan gebruiken want dat is een prima zaal voor metalconcerten/festivals.. Doe Patrick, Joost, Elwin, Ruud en Marije de groeten van me als ze nog bij Popel zitten... |
|
Op vrijdag 4 april speelt Conquestador in de Graanbeurs in de voorronde van het Breda Barst festival. Die gaan we dan maar eens even flink steunen dan! |
|
quote: Joah! Es ff kieken dan |
|
quote: Dat zal Lonneke leuk vinden dan.. |
|
Kom ik ook wel es naar Breda |
|
quote: Hoezo dat dan? *bliep* [Dit bericht is gewijzigd door skitzoid kitten op 19-03-2003 13:09] |
|
quote:Misschien houdt ze niet van Conquestador? I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |