|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja, Misschien dat sommigen gewoon niet van onze muziek houden. Maar we hadden een geluidsman op de proef meegenomen en dat was achteraf gezien niet zo'n goed idee. We hoorden van iedereen dat het kutgeluid was. Terwijl de andere bands prima klonken. |
|
quote: Het geluid was niet al te best nee. Meende me ook te herinneren dat het een vorige keer beter/ anders klonk |
|
Ik hoop dat we tijdens de metal battle beter uit de verf komen. |
|
quote:Maak je niet druk. Ik heb jullie al 2 keer eerder gezien (MetalBattle finale - ik was de presentator - en in Amstelveen - zie hier) en dat was dik in orde toen.. |
|
quote: Het geluid was inderdaad zwaar verrot vooral van de zang. Vond dat lange nummer het middelste geloof ik ? nog best gaaf enne jou ook Judge M. [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 14-01-2004 0:05] |
|
thanks. Metal battle in Zaandam proberen de rest ook over te laten komen |
|
8 februari 2004: Aborted, Inhume & Defcon One - Mezz Hey kijk, daar wil ik wel heen! [edit] Alleen is dan ook Sauron + Fluisterwoud in de 013... Kijken hoe de speeltijden gaan zijn... [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 14-01-2004 11:12] |
|
Correctie: 8 februari 2004: Aborted, Cliteater, Defcon One & Bloodfart - Mezz helaas dus geen Inhume.. |
|
Ik kom waarschijnlijk wel op 8 feb, als ik niet te verrot ben van de dag ervoor: Dying Fetus + Deeds of Flesh in Doornroosje! En zondag waren de bands wel ok, de derde band is niet echt mijn smaak maar het zat wel goed in elkaar, en Textures, goede band, vooral de hardere/snellere nummers waar niet te veel 'nu-metal' in doorschemerde! In het cafe later op de avond werd er zelfs nog duchtig geswingt door het publiek (wat voor 80% uit metalgasten bestond) op de funky jazz muziek! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Depredation = Altijd zwaar om te openen op een zondagmiddag. Hoorde toch weldegelijk goede ideeën en de grunt was behoorlijk bot. Edoch wat meer podiumpresentatie gewenst. Cardinal = Verwachtte ik veel van, mooie promo qua death metal en presentatie + leden met de nodige ervaring...helaas heeft Cardinal me deze keer niet kunnen overtuigen maar potentie is zeker aanwezig Vermin = Klinkt zeker niet verkeerd, dat men een Hate Eternal als invloed heeft is hoorbaar. Obsidian = weinig van gezien...beetje wat ik heb gezien was niet echt je-van-het. Toch heb ik veel goede dingen gehoord over deze band. Textures = zeer professioneel, goede muzikanten, strak....totaaaaaaal mijn muziek niet en doet me ook totaal niks. Op naar het volgende optreden met Aborted! Chiel, nog nagedacht over wat we hebben besproken? http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote:Yep: SCEPTIC FLESH!! (o nee, dat bedoelde je vast niet..) Ik ga dr van de week eens mee aan de gang.. |
|
quote: waaaaaat?? septic flesh in mezz?? i wish |
|
Foutje. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 01-07-2005 14:53] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |