|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ze een paar maanden geleden voor de tweede keer live gezien (in speakers... keer daarvoor op parkpop) maar ik vind er geen ruk aan... Mijn broer daarentegen vindt ze erg leuk... hij heeft alle cds voor zover ik weet. Forward into the light, forward into infinity! |
|
Vrienden van me werken in hun crew .. en in de crew van Skik, en meer van dat soort bandjes |
|
Geniaal!! De ultieme feestband.. Reeds in 1996 mee in aanraking gekomen.... |
|
in 1 woord: verschrikkelijk... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ze zijn wel leuk en in ieder geval leuker dan de Band Zonder Naam |
|
ik moet zeggen dat ze wel leuk zijn niet goed, maar wel leuk Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
ik hou er ook niet echt van nee Kan je beter luisteren naar Methylbenzeen. Vage metal met leuke teksten (volgens mij gaat een van hun nummers over de zanger die een gabber uitlacht en vervolgens inelkaar gehoekt wordt door die gabber ofzo) |
|
Stràààààààk in het pàààààààk, die vuile klootzak..... Methylbenzeen is humor! Net als de SpaceMarines trouwens Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Deze band speelt dus nooit in de bananenbar! Heads I win, tails you lose |
|
Net weer cdtje van opstaan Zeg ken je nog dat ene meisje Het meisje van op de hoek Ze was m'n vriendinnetje, Anne Nu ben ik naar haar op zoek Ik ben nu wel wat ouder En speel nu niet meer op straat Maar zou graag willen weten Hoe het met haar gaat refr.: Ik speelde dokter, jij was de patient We waren vriendjes, daar stonden we om bekend Maar op de MAVO, schoolfeest vierde jaar Schopte ik (schopte ik) haar helemaal in elkaar Van die brute daad Heb ik nog altijd spijt Pas als ze me kan vergeveb Ben ik van mijn schuld bevrijd Ik verras haar morgen met bloemen En een theaterstuk Daarna een eindje rijden En beproeven wij ons geluk refr. Op een dag ben ik naar haar huis gegaan Met klamme bezwete handen belde ik daar aan Ik vroeg "mag Anne vanavond met mij mee" Haar vader zei "ze is binnen in een urn op de TV" Maar ondanks haar invaliditeit Is ze nog steeds mijn zoete lieve meid Ik ben haar steeds meer gaan begeren Vanaf de dag (vanaf de dag) dat ze haar cremeerden Maar ondanks haar invaliditeit Is ze nog steeds mijn zoete lieve meid Ik ben haar steeds meer gaan begeren Vanaf de dag (vanaf de dag) dat ze haar cremeerden |
|
Ik kan eigenlijk alleen de eerste twee CDs waarderen.. daarna is 't hard bergaf gegaan. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Koning pinteman Het 1e nunmmer dat ik van ze hoorde |
|
Jazzballet is vet! |
|
Ken eigenlijk aleen "De baksteen van de samenleving" |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Daarna wilden de heren echt muziek gaan maken en maatschappij kritische teksten gaan schrijven. Jammerlijk mislukt What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Sigarendanz auf meine Bielen blijft de gaafste plaat. Die moeten ze nog maar een keer opnieuw opnemen en uitbrengen. "Koning Boudewijn was homoseksueel, homoseksueel, homoseksueel!" "Heuj, Ien Dales, ge wit da'k oe gèrre zie, laatte gij 'ns zien hoe gèrre gij mij ziet!" What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ik heb een lange vlaggenstick, het is een echte lompe kegel Een zoute bom, een harde kwast, m'n eigen megapegel Het is een spannende spion, aan hem heb ik altijd jeuk Kloppende knots, gepekelde pook, m'n eigen hete peuk Die kluif, die geurt naar zuur azijn Is de plaats waar m'n handen het liefste zijn refr. Hij laat mij nooit in de steek, mijn vunzige vulkaan Vochtige snoek, geaderde spier, m'n heerlijk zweetorgaan Het is een man zijn beste vriend, die volgesmeurd met kaas Stevige stoter, paarse pijp, 'k heb jolijt met m'n bronstige baas |
|
quote: Hehehe, geniaal nummer is dat. Destijds hadden we die cd bij in Spanje (Blanes). Zaten ook Friezen bij ons in het hotel "ja, dat is toch iets directer dan bij ons, daar zingt Sieb van de Kast in mooie woorden dat hij een meisje wilt versieren...doen jullie het toch iets beter". What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Inmiddels zo'n 6x gezien doordat ze vaak hier in de buurt spelen, vooral rond Koninginnedag. Kan veel meezingen, en heb geen enkele ceedee van ze... |
|
Helaas ben ik wel bekend met het bestaan van dat bandje. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Superband man!! Speelt veel Rammstein Rifjes live "Sehnsucht" |
|
Ik heb de muziek nooit gehoord, maar wat een kutmuziek... |
|
Mwoah, het is prima aan te horen als je in een flauwe bui/dronken bent |
|
koning pinteman wuust robuust |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |