|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hallo, Hier even een kort verhaal over ons: Wij zijn Enforcer, bier metal band uit rotterdam sinds okt 2001 aktief. Enforcer bestaat uit Chris (liar of golgotha), zang, Hans, guitar, Ammar', guitar Trek, Bass en Jeroen (ex-Liar Golgotha,ex-Funeral Winds), drums Binnenkort Staat ons eerste optreden gepland in 't elfde gebod in rotterdam samen met Tiranilor en Liar of Golgotha, Kijk eens effe op onze (nicely done) website www.enforcermetal.tk edit: Te veel aan hoofdletters in de topic titel omgezet. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 13-02-2003 16:43] |
|
Haha, jullie zijn meer berucht om de barrekening dan om de muziek I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
De Rotterdamse Tjokkefoll-crew? Hé Dunne SChijt, jij staat op wat foto's op de site van Enforcer. Gij Horeca-hooligan! |
|
Waar bier en gezelligheid is ben ik te vinden I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ach vergeet Tiranilor (dag Joost) en kom gewoon de 12de april dan sla je 2 vliegen in 1 klap!!!! |
|
[Dit bericht is gemodereerd door Fire op 21-05-2003 23:30] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Owwww wat is dit??? Iraq pro war campaign???? |
|
Hey, met chris had ik vanuit tankard in de trein gezeten, ik ga kijken of ik mezelf onder de aanwezigen kan rekenen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: drummer joost? die zit hier toch nie op het forum? |
|
quote: Weet Mooz veel, die zit ook net een paar uur op het forum I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
(img)http://knotter.dyndns.org/retard/download/enforcer_640x480.bmp(img) |
|
quote: Weet ik.. maar ik ken Joost al n tijd, dus t zou wel raar zijn als die ineens hier zou rond hangen |
|
Ik sprak Joost Gister en hij zij dat hij wel eens op het forum zit als 'asgaard' (gashaard) |
|
Echt waar? ik heb m nog nooit gezien hier.. Zal t nog wel es vragen.. Doe m doe groetjes trouwens vanavond (van Leonie) |
|
Helaas ik ben vanavond niet in debaroeg maar mijn drum Cymbals wel die moest hij weer lenen, wees welkom de 12de april!!!! |
|
|
|
quote: Gave website. Nu alleen nog MP3'tjes erop. Bazzio Attacks!!! |
|
HAHAHA, Bier metal rules. MP 3'tjes, nu heb je een teer punt aangesneden, HAHAHHA, de muziek! Komt er allemaal aan, eerst de optrdens afwerken en dan gaan we weer eens (serieus) opnemen. ja ik heb Joost ook gezien op deze forums, amar niet vaak! |
|
WTF, is bier metal! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Kom 12 april maar luisteren/kijken/drinken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hi! Hier zijn 4 live mp3z van mijn band Enforcer, dit was opgenomen 12 april in Rotterdam. Enjoy ... Sgt. D and the S.O.D. Rotten to the Core Mamma, woar is mien pils? Tankard some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Als ik het zo terughoor valt het best mee COOL !!! sde geluidskwaliteit is redelijk als je bedenkt dat het met een videocamera is opgenomen! |
|
Ammar, klinkt goed! Heb je toevallig ook opnames van Liar? |
|
quote: Empty Tankard |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |