|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
stuur hem zodra je hem hebt he!! Ik vind het een ontzettend mooie cover! |
|
downloaden? waar? waar? ikke wil hebben! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ah, ben benieuwd. Goede tijden voor powermetal fans. Nieuwe kamelot, stratovarius, dragonforce.. Life doesn't get much better than this! |
|
Je zou Kazaa kunnen proberen, maar alleen als je de plaat ook gaat kopen natuurlijk. Ik ga het meteen opzoeken. SCANDINAVIAN METAL RULES! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Zeker |
|
kazaa?? no way! Direct Connect hebben ze hem wel! |
|
eerste nummer is binnen, ben benieuwd Life doesn't get much better than this! |
|
yeah! Weer als vanouds, cd is binnen nu en hij is gaaf tot nu toe. Gaat zeker aangeschaft worden. Life doesn't get much better than this! |
|
blegh..open up, slutty |
|
Steeds als ik de bandnaam van die gasten lees, lees ik "Santana Arctica" oid. |
|
Wat nou downen? Ik krijg binnenkort de Japanse versie thuisgestuurd Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: whaha Joost ik heb hem lekker al gehooooordddd |
|
zeg H-K...kan jij die cd niet even ook een bepaalde server zetten? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: als je dc hebt mag je hem wel van me downloaden hoor |
|
quote: heb ik niet...(en ook geen zin om neer te laden ) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Nou Eline wat vind je dr van? (ps. Macabre zit nu op Korvelse weg 106 ) Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
, ik moet 'm hebben !!! Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Nou Joost, ik vind hem wel goed. ze experimenteren met wat nieuwe invloeden wat de nummers erg goed maakt, het is wel even wennen aangezien ik hun oude nummers al lang ken en ze er lang over deden om dit nieuwe album te maken. |
|
quote: Haha, cummin' up (hoewel een zeker dwaalfiguur al dreigde met enge dingen als er power richting de server ging... dus gooi ik dragonforce en freternia er gelijk op, ben nu toch niet nuchter meer) Life doesn't get much better than this! |
|
Ik vind dit album nogal tegenvallen eigenlijk..kan aan mij liggen, maar ik vind silence beter. Misschien is ut zo'n "wen"-album en klinkt ie later beter...ik hoop het |
|
quote: I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Het wordt weer een moeilijke tijd voor mijn portomonne. Immortal Pride |
|
OW HEERSCH! nummer 3 en 5 zijn echt dikke vette heersch! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
de ouwe blijft beter wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Jep, maar nummer drie (The Cage heet ie geloof ik) vind ik echt helemaal geweldig! I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |