|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je vergeet nog: Dream Evil, Masterplan en Lost Horizon Goede tijden, maar dure tijden |
|
quote: tip: mail Rajackar even.... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: mag ik vragen wie dat is? en wat zijn e-mail is? |
|
quote: een mede-forummer: http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=380 zijn email is omk666@yahoo.com hij weet meer van servers en dergelijke.... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:ok thanx |
|
is t gelukt darkforrest? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Dat refrein klinkt idd zeer goed! Is van de upload op de server een nummer incompleet? (Victoria\'s secret heetie geloof ik) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heerlijk deze cd. Doet niets of nauwelijks onder op de voorgaande albums! The Misey is weer supermooie Ballad, The cage is super, eigelijk alles. Alleen Champagne Bath vind ik minder, een Xylofoon solo (?) en Tony stunt wat met zn stem, maar raakt me toch niet. anyway ik w8 nog steeds op mn japanse imprt van WG, met bonus track en tradingcard Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Winterheart's Guild heersht het is een klasse album, erg gevarieerd ook. Champagne Bath vind ik trouwens niet zo heel slecht, ik vind 'Draw me' eerlijk gezegd minder... leve Sonata! Booze 'n Metal |
|
quote: ja he, heel aanstekelijk! volgens mij is Victoria's Secret wel compleet trouwens hoor I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik vind 'm eigenlijk minder goed dan de vorige albums, misschien is't nog ff wennen |
|
Ik vind hem erg okeej...wat heeft die vent een stem zeg... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Hmmz ik heb een nummer gehoord tot nu toe Abandonned, Pleased, Brainwashed, Exploited nummer 1 toch? Het valt me op dat of de zanger een stuk beter is geworden of dat de produktie van de zang een stuk beter is sinds ecliptica dan. Met name de volheid van de zang is beter. |
|
wel jammer dat Tony nu zelf bijna alle keyboard solo's doet. Sommige zijn echt stukken minder als op "silence" of "ecliptica". Maar Draw Me vind ik echt een heel mooi nummer. maar Mn favorieten blijven The Misery, The Cage en The Ruins of My Life. Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
goeie plaat zzz |
|
ff downloaden dan maar |
|
quote: offtopic: toevallig familie van pieter? |
|
Cool toch een nieuw album, ik zouy zeggen: kopen die handel Sonata rules.. |
|
quote: Toen ik je ooit eens Sonata liet horen (Silence was da geloof ik) vond je de zang nog poep |
|
Ik kreeg deze Cd na aanraden van de CD-boer in mijn handen gedrukt. Ik was gelijk verslaafd aan de muziek maar wachte nog ff op de zang. Toen die ook niet tegenviel heb ik direct de CD aangeschaft. Erg goeie CD! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ken de muziek nog niet echt.. Maar heb gehoord dat het een beetje in het straatje ligt van stratovarius en helloween e.d.. Ga 'm binnenkort maar ff luisteren denk ik. Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
Zeker doen. CD zit als sinds begin Maart vast in mn cd speler |
|
alle sonata arctica cd's zijn geweldig!! ik vind vooral Picturing the Past (ecliptica) heel erg cool! maar dit album is gewoon perfect (voor mij dan) [ Darkness Covers My Lonely Soul, No One To Feed The Dying Light ] |
|
heheh grappig, ik vind PtP juist het slechtste nummer van Ecliptica, en hun laatste cd is maar matig. maar Silence is nog steeds een van de beste cd's ooit (IMO). |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |