|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
waar kan je eigenlijk zien welke directx je op je pc hebt staan? |
|
Op de knop Details klikken. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: aahhh, die |
|
quote: Oops sorry, ga er vanuit dat je 3dmark ook hebt. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: haha, toch nog 1 punt meer met mijn GF3. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Ik heb maar een Athlon 1.2Ghz en sdram geheugen ... en jij een p4 met ddr-ram [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 14-02-2003 21:42] |
|
Kut man die gasten met een Radeon 9700pro halen gewoon tussen de 4500 en 6000 punten [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 14-02-2003 21:55] |
|
lol, mijn pc ondersteund geen enkele test |
|
hahhah, heb een tnt1, heb geen test nodig om te weten dat ik een klote uitslag heb. Oud Vuil. |
|
quote: Hmzz, wat zal zo'n kaart kosten. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: De non-pro kost 266 euro (ik ga hem binnenkort halen) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Da's nog aardig prijzig. Bazzio Attacks!!! |
|
das me veuls te veul. zit nog steeds te wachten op m'n geforce 2 64mb, van rajackar gekocht. hij vergeet 'em steeds. ach, ik loop liever iets achter, anders kost dat hele peecee gedoe te veel geld. is sinds '95 sowieso al zo'n min. 10.000 gulden aan peeceezooi tegenaan gegaan. en dat omdat ik toendertijd de spelletjes voor m'n supernintendo te duur von worden. Oud Vuil. |
|
Ach, als je ziet wat de gemiddelde cpu kost... En een goede videokaart is voor gamen even belangrijk. Ter compensatie heb ik maar de budget cpu xp 1700+ gekocht voor 69 euro. Die draait oorspronkelijk op 1.47 ghz en ik hoop hem op 2.2 ghz te krijgen. Veel performance voor weinig dus. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dan heb je vast een flinke fan nodig. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: tot ongeveer 2 gig kan je het wel met (goede) luchtkoeling af. Maar als je het maximale er uit wil krijgen moet je wel waterkoeling hebben. Heb er hier al wat onderdelen voor liggen maar heb nooit zin gehad om het af te maken (de waterkoeling dan) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Mijn PC ondersteunt geen enkele test... Ik heb een P4 2,0 Ghz, GeForce4 440MX, 256MB SDRAM (zoiets geloof ik)...vaag, ik dacht dat dat wel toereikend zou moeten zijn. |
|
Ik heb ook gehoord dat NVidia het niet zo eens was met dat programma; aangezien de GeForce zo laag scoort. Anyway; het is natuurlijk ook niet helemaal realistisch: bijna alle tests gingen op een framerate van 3 fps bij mij. Maar ik kan wel gewoon elk spel spelen wat nu uitkomt. Warcraft III ziet er echt zoooo heerschend uit hier Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ach ja ... ik speel Unreal Tournament (2003) ook gewoon op 1280x1024 en loopt als een tiet. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 15-02-2003 13:54] |
|
Godverredomme wat een kutprogramma, dan heb je een amd 1800+ een geforce 3 en 256 ddr ram en een score van maar 600 punten. Bah. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: trek het je niet persoonlijk aan hoor met zo'n bak kun je nog 4 jaar alle spelen fatsoenlijk spelen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Jups en mij wordt ook aangeraden 3dMark 2001 te draaien omdat geen enkele test nu wordt ondersteund Zenial |
|
quote: Spellen fatsoenlijk spelen? Op een PC? Neh? |
|
quote: directx 9.0 installeren... ik had 1038 punten, systeem: amd athlon xp 1600+ 256 mb ati radeon 8500 LE met0l! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |