|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
de nieuwe 3dmark zegt helemaal geen ruk over je systeem, ik vind het nogal een waardeloze benchmark, er worden pixelshaders gebruikt die doorgaans in spellen helemaal niet gebruikt worden. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Iemand die mij kan vertellen waarom UT 2k3 het wel soepel deed voor ik dx 9 installeerde en nu ineens niet meer?? Ik heb niks aan de instellingen veranderd iig. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
hmmm, is dx9 dus al uit... Oud Vuil. |
|
quote: http://www.microsoft.com/directx Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Daarom zegt het nog wel wat over je PC. Het zegt alleen niks over of je wel of niet spellen goed kunt spelen. En misschien wordt in de toekomst wel meer gebruik gemaakt van de 3d technieken die ze nu testen, dat weet je niet. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
nog een vraagje. Met de nieuwste drivers van leadtek doet bij de demo alleen die van die vliegtuigjes het, ook het 3dmark logo krijg ik niet te zien. Met de Nvidia detonator drivers zie ik wel alles maar is mijn performance weer een stuk minder. Iemand enig idee?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Niet compatible genoeg? Heb ook 2 leadtek kaarten. 'Kreeg 1453 1600+ 512 GayF4-4400 |
|
quote: Nop, het is een GF3, en met detonator drivers zie ik wel alles, en ik draai ook gewoon alle tests. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik kreeg die 4e test niet aan de gang. De drivers van Leadtek werken niet met alle games, dat weet ik wel. Ik heb zelf, naast de gayf4, een LT-GF3'TD die veel beter draait met de nvidia dan met de lt drivers. Nvidia is gewoon beter Alleen die uitslagen zijn gewoon gaar. Mijn andere pc kwam niet boven de 700. MP/P3-866 256 scsi3 LT-GF3 |
|
Nog een keer gerund, dit keer zonder zooi op de achtergrond, en met andere betere drivers 900 Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |