|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer dat die zoekfunctie nog niet werkt... Erg goede muziek is het in ieder geval wel. Lekker! |
|
Hagalaz is wel leuk, alleen jammer dat ze zegt dat ze alle muziek maakt terwijl ze allemaal gast muzikanten heeft. Hagalaz is goed, maar ik vind garmana, hedningarna wel wat meer meesterlijk!! |
|
Ik vind haar muziek echt suuuuper! Heeft iemand dat boek van d'r gelezen!? |
|
hehe dat boek. Die bij elkaar gegrabbelde onzin? |
|
Zeker heerlijke muziek, maar volgens mij is het zelf een beetje een vreemd vrouwtje Maar ach, we zetten Volven nog maar eens op. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Vrouwtje van emperor gast. Dus die emperor gast zal ook wel raar zijn |
|
quote: Heb jij het gelezen dan!? |
|
quote: Er staat een deel op haar website . Dus als je een stuk wilt lezen. Ga je gang inside-lie. |
|
quote: Ik zie dit als een soort waarschuwing |
|
Ik heb het boek ook en het is gewoon haar visie op enkele zaken. Ik persoonlijk vind dat iedereen zijn eigen visie moet hebben op dingen een niet meningen van anderen moet overnemen. Fijn voor Andrea hoe zij over dingen denkt maar ik kan er niks mee.Ik vorm wel mijn eigen meningen! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hoe kom je daar nou weer bij? De vrouw van Ihsahn bedoel je? Dat is Ihriel en die zit samen met Ihsahn in Peccatum. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ze is volgens mij het vrouwtje van Samoth Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: Hoe is het boek dan? Is het de moeite waard om te kopen!? |
|
quote: Abosluut mee eens!!! Zou je mijn boek kopen als ik mijn mening over alles gaf ??? NEE. (misschien zou er nog wat geleerd worden) Koop de Koran!!!! |
|
quote: stimmt kwelhekse in aghast |
|
Het is heel erg jammer dat ze niet goed kan zingen want de muziek zelf is wel mooi, maar vind het ook niet echt geweldig. Garmarna, Hedningarna en andere neo-folk bands zijn toch wel stukke beter in my opinion. Dus wat dat betreft ben ik het met wladimir eens. :} Voor interesante oude (Scandinavische) volksmuziek moet je bij de echte volksmuziek artiesten zijn en niet bij (Black) Metal bands side-projects of vrouwen van..... (en dan doel ik op Andrea Nebel Haugen). Heeft iemand iets van haar noise project wat ze samen met een vrouw/vriendin van een ander beroemd Black Metal figuur had? ~ We are a virus with shoes |
|
quote: Ik heb van Aghast zowel de cd alsook de picture disc getiteld "Hexerei im Zwielicht der Finsternis". Mijn tip:NIET KOPEN!!!Slechts irritante keyboardgeluiden die niet eens muziek vormen.Slechts geluiden. En Andrea is inderdaad de vrouw van Thomas(Emperor). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Je kunt beter de picture disc box kopen.Daar zitten 2 LP's in + kaarten + posters + shirt +het boek. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
kvin aghast wel geinig eigenlijk lekker duister! |
|
hagalaz runedance is echt heel erg gaaf, net zoals vele bands die een dergelijke stijl spelen, ik vind het heerlijk om bij zo'n cd lekker helemaal even weg te dromen.. even van de wereld.. hmm. Vooral als ik bijvoorbeeld ga slapen draai ik vaak dergelijke muziek, lekker rustgevend. Kankerlul |
|
hub wil je beide kwijt?! |
|
quote:Nee,sorry Ik wil graag mijn collectie compleet houden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hagalaz runedance vind ik geen reet aan, ik denk dat um trouwens ga verkopen (heb er helaas een cd van) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Waar is die nog te koop dan? quote: Welke? En voor hoeveel, meel me maar! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 18-02-2003 14:24] |
|
ik ken alleen het nummer Divine Seeker... Als ik dan moet kiezen, ga ik toch voor Aghast |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |