|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Juist, wat zegt de kleur van een roos? Welke boodschap draagt die uit? Dit is geen onzintopic als je het mij vraagt, maar een serieuze vraag. Rood heeft met liefde te maken, dat weet deze barbaar nog wel. Maar wat zeggen witte rozen, roze, zalm/creme-kleur, geel, blauw etc? (even iedereen voor zijn: bruin betekent uitgedroogd ) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
wit/geelachtig = ontzettend geil |
|
quote: *offtopic* oho! mag jou User Icon wel van de MOD's? ... |
|
Da word dus nog een garfiel .. Ik heb overigens de schurft aan rozer ... Ik, Wil Schuurman |
|
Kunnen we ff serieus blijven ja Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
ik vind rozen vreselijk, ongeacht de kleur, want ze hebben allemaal die vieze, zoete, weeïge geur.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
U zijt correct Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Als je het mij vraagt wel.... Godverdomme dit is een Metal forum!!!!!!!!!!!!! Dit is echt wel de "fagot-achtigste" topic die ik in mijn hele ZM periode gezien heb... [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 16-02-2003 20:36] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hahaha .. kijk naar die user icon van koffies kip, ik had gelijk, ik zei het !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Welgefeliciteerd . Ik zal dit topic open laten voor de mensen die het wel boeiend vinden. Andere mensen moeten hier gewoon hun mond houden ([sneer]yes, that includes Soepkoeltoer/Demogorgon[/sneer]). |
|
Er bestaan toch ook zwarte rozen? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Nee alleen heel donker paarse. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Die worden vast ook wel verkocht als zwarte rozen, want dat weet toch niemand. Bij de zwarte tulpen(Queen of the Night ) is dat precies hetzelfde. |
|
Die staan zeker voor de dood www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
de kleur van de roos op mijn schouders is wit, wat zegt me dat? dat ik m'n haar moet wassen... Oud Vuil. |
|
bron: http://www.roses.com/meaningofroses.html Red - Love, Respect Pink - Perfect Happiness, Grace and Joy, Please Believe Me Dark Pink - Thankfulness Yellow - Joy, Friendship White - Innocence and Purity, I am Worthy of You, You're Heavenly Peach - Modesty Orange - Fascination Lavender - Enchantment Red and White together - Unity Rosebud, Red - Pure and Lovely Rosebud, White - Girlhood Single Rose in Full Bloom - I Love You Bouquet in Full Bloom - Gratitude 12 Roses - Gratitude 25 Roses - Congratulations 50 Roses - Unconditional Love Zwarte Roos - Het is uit! zo....slotje [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 16-02-2003 21:24] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik heb het net even geprobeerd bij de rode rozen die m'n moeder in de kamer heeft staan, maar ze zeggen dus echt helemaal niks.. zelfs als je hard tegen ze schreeuwt of dreigt ze af te knippen... LOL @ wim "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Ik heb gisteren een hele mooie rode roos gehad in volle bloei...echt prachtig! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: |
|
Ik vind rozen die nog niet helemaal openstaan veel mooier, zo half open weetjewel, veel fijner en teerder, enne als ik rozen krijg zijn dat altijd donkerrode, why mensjes??? Verdien ik niet es n wite Eeeh, aan de eventuele aangelanden, de rode waren ook goed hoor |
|
hmmm ik ben een keer in een rozenstruik gevalle... kheb me lelijk opengehaald hoor! voor de rest vind ik het maar hetzelfde als al het andere onkruid. I am the 1%. |
|
quote: 't was zeker met je stoomfiets ... dus jij vergelijkt een roos met onkruid? heb ik toch even onkruid aan mijn liefde gegeven ... vrijdag The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: wat voor kleur waren de rozen? want dat maakt wel wat uit, natuurlijk. Oud Vuil. |
|
quote: 50 Roses - Unconditional waste of money |
|
de roos is rood ja, wat gebeurd er als ik er een flinke bolus op laat? Wat voor een kleur heeft ie dan? juist, net zo dom als dit topic "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |