|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Klinkt goed - wij wachten in spanning. |
|
Nog een weekje dan is het zover... |
|
precies |
|
Reken maar op thrash !!! We hebben afgelopen weekend een wat lauwere set gespeeld, deze komende twee gigs (dus ook 2 mei) gaan we thrashen En hebben we een aantal guestappearances |
|
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat er een speciale uitvoering van Alice in Hell wordt gespeeld met 'iets' andere vocalen dan het origineel... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ik heb ook zoiets meegekregen ja ..... ben benieuwd hoe dan .... |
|
Dat wordt vet mannuh |
|
volgens mij wordt een speedica/stormrider optreden |
|
Stormrider garant voor een gezellig feestje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zeker weten... samen met die 4 andere bands wordt dit een hele vette metalavond! |
|
en uiteraard Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik steek ook maar es de grens over denk ik! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Tis kroegentocht in Knesselare! |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben zekers van de partij. Is altijd leuk in die tent daar. dat wordt feesten Welcome to my mind |
|
quote: Van wat ik weet komen er nog meer mensen uit Belgie naar ons feestje onder aanvoering van reisleidster Sharteel... hoe meer zielen hoe meer vreugd... [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 28-04-2003 22:39] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ik ben zekers van de partij. Is altijd leuk in die tent daar. dat wordt feesten Welcome to my mind |
|
Ben ook erg benieuwd naar Flesh Made Sin... vette oldschool Thrash in het straatje van Destruction, Kreator en Slayer! |
|
Zo nog 1 nachtje slapen en dan is het tijd voor en en |
|
777 + vriensjes gaat ook aanwezig zijn |
|
kan ook 1 vriendje uit lottum meerijden?! |
|
quote: wordt krap, aangezien we al met 5 in de auto zitten. Alhoewel, eentje hoeven we pas 3 km voor sittard op te pikken. Mot je daniel ff meelen: daniel@triple7.nl hij rijdt.. |
|
verdomme het is in Limburg, anders was ik wel gegaan! CC en Flesh made sin zijn 2 heerlijke metalbands |
|
HEUY!!!! Wat is er mis met Limburg???.....ik ga ook gewoon...5 vette bands |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |