|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wil je zeggen dat jij niet uit Limbo-land komt dan... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
HEUY!!!! .....tot morgen |
|
Inderdaad,tot morgen.... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hey Hub... morgen weer in de auto slapen??? !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ik heb er ook zin in morgen Alleen moet ik rijden Maar ja evengoed feest |
|
quote: Dat heb deze keer dan goed geregeld Hub... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
tot dalik |
|
dit is cummie als bonnie ) ahum..... wij rijden zometeen aan |
|
Tering wat was het gisteren een gave avond. Flesh made sin knalde geweldig Callenish Circle knalde nog meer.Heb nu bijna geen stem meer over en loop rond met mega pijn in mijn nek Stormrider alleen de eerste 20 minuten gezien maar die knalden er ook hard in Vaker zulke feestjes houden daar.Megavet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Was een gezellige avond En Stormrider was weer eens lekker TRHASH !!!!! |
|
was tof gistur ik was behoorlijk fokkingtoll of hoe noemen "ze" dat hier? grtz Stijn |
|
Gisteren was erg gaaf! Strakke set jongens en meisjes van callenish circle! |
|
HEUY!!!! Fucking Hell, wat een vet metalfestijn weer in Sittard |
|
Was vet kicke |
|
Ik vond flesh made sin en callenish circle echt zooo vet Y, vraagje was de zanger van Stormrider dronken of doetie altijd zo? Welcome to my mind |
|
Gisteren was erg vet! Vooral de gastoptredens bij Stormrider. Hans |
|
quote: stokkie is gewoon een mafkees [edit] Shreddie onder Bonnie's login, sorry Neef!! [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 03-05-2003 17:28] |
|
Zo na een paar daagjes rust (tsja ik wordt ook al wat ouder) wil ik nog even iedereen bedanken voor het uitermate geslaagde feestje afgelopen vrijdag! Volle bak, super sfeer en zeer toffe bands... THANX & THUMBS UP!!! [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 05-05-2003 7:32] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
|
|
Ja, ik was er ook. Tlijkt alweer lang geleden. Helaas moesten enkelen al naar de trein, dus moest ik Stromrider ditmaal missen. Jammer met oog op de heavy set, maar goed ik zie ze vast nog wel eens. Hmm, eens kijken, alleen onthouden wie Sharteel was. Jij had toch ook nog foto's gemaakt? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |