|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben net Farmakon aan het luisteren... en moet daar zometeen mijn uitgebreid schriftelijk oordeel over vellen. |
|
quote: Ga je hem recenseren voor de frontpage van ZM? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Niet voor ZM nee... Wel raar dat die promo's nu pas komen, die CD is blijkbaar al uit van 18 april... |
|
quote: Het is idd op IROND. Maar al die Russische uitgaves hebben ergens een tekstje staan van: Licensed for sale in Russia, CIS and Baltic States only. Gekocht voor $6.66 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Neuh ongeveer 1 Mei meen ik. Maar waar komt die review dan wel? Ik heb nog weinig goeie reviews gezien van die cd, zelfs die van Doom-Metal.com vond ik niet om over naar huis te schrijven, dus ik ben wel benieuwd. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: "For sales in the territory of Russia, Belarus, Ukraine and Baltic States only." Die heb ik dus ook. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik heb nog meer van dit soort plaatjes. De leukste is Callenish Circle: Nederlandse band, russische uitgave, gekocht in de VS, ik zit in Nederland. Wondere wereld van het internet......... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: In de bio staat 18 april. Komt in Mindview, en maak het me vooral nog wat lastiger, deze CD is echt niet simpel om te reviewen... *zucht* |
|
quote: Hey.... wel grappig... waar heb je die besteld?? eens ff opzoeken. daar zal metal blade blij mee zijn. |
|
quote: en waag het niet een negatief woord te schrijven over deze parel In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Kerel, ik zit just te twijfelen tussen goud en platina... |
|
quote: haha vergeet je review hier straks niet te posten he , ben zwaar benieuwd ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Dat mag niet voor hij uit is |
|
quote:Er mag wel meer niet! Gewoon doen! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik heb de originele versie van red stream. http://www.evilmusic.com/reviews/skepticism/454.html deze dan. Die Aes is dus ook aanraadbaar? |
|
quote: Jazeker! (de hypotheker). Aes vind ik na 'The March and the Stream' het beste nummer van Skepticism. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik vind de lijn tussen spekticism als doom metal en sommige "ambient" acts best dun. Wanneer noem je dit soort muziek funeral doom en wanneer "ambient" (bij gebrek aan een betere benadering). Het ligt natuurlijk aan de sfeer die het erbij geeft. Hmmz... |
|
Die lijn is minder dun als je naar hun eerste demo en cd luistert. Daar spelen ze nog met een standaard metal line-up. En de zware, distorted gitaren blijven aanwezig, dus de naam (Funeral) Doom Metal dragen ze terecht imo. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: en het is platina geworden (terecht imho) In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
|
|
quote: Ik zeg : A SALE IS A SALE! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Voor de mensen die van goede muziek houden en zo nu en dan een gitaar hanteren:
Have fun [Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 31-10-2003 17:42] this user is dead |
|
quote: Met Skeptisicm? Fun is toch niet helemaal het woord wat ik zou gebruiken in associatie met hun muziek. ~ We are a virus with shoes |
|
quote: pak aan dude zal uw tabs een dezer dagen eens testen In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |