|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Godverdomme wat blijft dit extreem heerschen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Is er al weer sprake van een nieuwe cd? Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Nee man, Farmakon duurde al 4 jaar ofzo. Als ik jou was zou ik hopen dat ze weer een keer in Europa komen touren. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hehe, maar jij zei dat ze zo slecht waren.... Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Jongeuh, dat jij nou liever ging rukken dan Skepticism live zien. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
A man's gotta do what a man's gotta do Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Skepticism live zien dus. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
dat zeg ik Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Farmakon laatst gekocht Heersch schijf Welke zijn nog mer erg goed van ze? |
|
Deze zijn ook goed: 1995: 'Stormcrowfleet' (CD) (57 mins) 1998: 'Ethere' (Mcd) (27 mins) 1998: 'Lead and Aether' (CD) (47 mins) 1999: 'Aes' (Mcd) Red Stream (28 mins) |
|
K Als het schip met geld (lees UWV) er is, weer eens shoppen |
|
quote: Hmmm.....blijkbaar zijn de uitkeringen veels te ruim als de mogelijkheid tot CD aanschaf overblijft. Anyway. Ik heb Lead and Aether. Die is goed. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Bek houwe teef. WW is percentage van je loon |
|
Jenje de Doom fan... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: zeker een puike CD |
|
wat zie ik nu? Skepticism shirts te bestellen bij Displeased? Damn waarom net nu in die mega dure december maand |
|
huh kut .. net wat besteld |
|
Wel beetje lelijk shirt hoor ... |
|
quote: Eigenlijk wel ja... Gelukkig maar |
|
Zo .. Stormcrowfleet in da house Vette plaat |
|
quote: MY fukkin godthdthdth wat een zaaaaglige plaat signature |
|
Wordt het niet weer eens tijd voor een nieuwe cd plus een toer??? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Dit jaar op Dutch Doom Day!! |
|
nog een reden om te gaan, tering wel aardig wat funeral titanen. Worship en Skepticism "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |