IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Skepticism Vorige pagina | Volgende pagina
' '
Usericon van ' '
Posted 23-12-2003 22:29 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Nu ik de EP 'Towards My End' voor het eerst op het juiste toerental gehoord heb vind ik zelfs die zeker de moeite waard. Toch wel verplicht om even te luisteren als Skepticism fan.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-06-2004 1:40 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Godverdomme wat blijft dit extreem heerschen.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 05-06-2004 1:42 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Is er al weer sprake van een nieuwe cd?


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-06-2004 1:42 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Nee man, Farmakon duurde al 4 jaar ofzo.

Als ik jou was zou ik hopen dat ze weer een keer in Europa komen touren.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 05-06-2004 1:43 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Hehe, maar jij zei dat ze zo slecht waren....


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-06-2004 1:44 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Jongeuh, dat jij nou liever ging rukken dan Skepticism live zien.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 05-06-2004 1:51 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

A man's gotta do what a man's gotta do


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-06-2004 1:51 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Skepticism live zien dus.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 05-06-2004 1:52 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

dat zeg ik


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2004 15:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Farmakon laatst gekocht
Heersch schijf

Welke zijn nog mer erg goed van ze?


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 10-09-2004 15:18 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Deze zijn ook goed:

1995: 'Stormcrowfleet' (CD) (57 mins)
1998: 'Ethere' (Mcd) (27 mins)
1998: 'Lead and Aether' (CD) (47 mins)
1999: 'Aes' (Mcd) Red Stream (28 mins)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2004 15:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

K

Als het schip met geld (lees UWV) er is, weer eens shoppen


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-09-2004 15:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2004 15:19 schreef Jenje het volgende:
Als het schip met geld (lees UWV) er is, weer eens shoppen


Hmmm.....blijkbaar zijn de uitkeringen veels te ruim als de mogelijkheid tot CD aanschaf overblijft.


Anyway. Ik heb Lead and Aether. Die is goed.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2004 15:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bek houwe teef.

WW is percentage van je loon


CIaw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van CIaw
Posted 11-09-2004 2:06 by CIaw Wijzig reactieProfiel van CIawQuote dit bericht

Jenje de Doom fan...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-09-2004 11:22 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2004 15:05 schreef Jenje het volgende:
Farmakon laatst gekocht
Heersch schijf



zeker een puike CD


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-11-2004 15:05 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

wat zie ik nu? Skepticism shirts te bestellen bij Displeased? Damn waarom net nu in die mega dure december maand


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-11-2004 15:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

huh kut .. net wat besteld


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-11-2004 15:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wel beetje lelijk shirt hoor ...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-11-2004 15:31 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2004 15:27 schreef Jenje het volgende:
Wel beetje lelijk shirt hoor ...


Eigenlijk wel ja... Gelukkig maar


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-06-2005 10:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zo .. Stormcrowfleet in da house

Vette plaat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2006 20:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2005 10:50 schreef Jenje het volgende:
Zo .. Stormcrowfleet in da house

Vette plaat




MY fukkin godthdthdth

wat een zaaaaglige plaat


signature


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 16-09-2007 1:22 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Wordt het niet weer eens tijd voor een nieuwe cd plus een toer???


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-05-2008 19:00 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Dit jaar op Dutch Doom Day!!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-05-2008 19:20 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

nog een reden om te gaan, tering wel aardig wat funeral titanen. Worship en Skepticism



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen