|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan heb je nu de kans om dat te bewijzen: Op zondag 16 September aanstaande organiseert Lords Of Metal E-Zine in samenwerking met Popcentrum 013 Tilburg de NATIONALE METALQUIZ EDITIE 2001 De Lords Of Metal(http://go.to/lordsofmetal) bestaan twee jaar, en dat is natuurlijk een goede reden voor een feestje. Net zoals bij ons éénjarig bestaan doen we dit door middel van het organiseren van de NATIONALE METALQUIZ, een soort Popquiz, maar dan leuker. Na twee edities in Den Helder wordt het natuurlijk wel eens tijd om eens verder het land in te trekken, en ik denk dat we met Popcentrum 013 (www.013web.nl) in Tilburg de best denkbare locatie te pakken hebben. Wat moet je je voorstellen bij deze Metal Quiz? Zoals gezegd is het net een soort Popquiz, maar in dit geval zal het helemaal in het teken staan van Metal, in al zijn verschijningsvormen. De deelnemers zullen zich een weg moeten banen door tientallen geluidsfragmenten van de diverse stijlen die deze muzieksoort rijk is, om een kans te maken een plaats in de finale te halen. In de finale zal er niet alleen gevochten worden om de eer, en om detitel‘Metalkenner van het jaar’ te verwerven, daarnaast is er voor de winnaar(s) ook nog eens de hoogst originele wisseltroffee te verdienen, plus een niet misselijk prijzenpakket, bestaande uit allerlei leuke hebbedingetjes zoals CD’s, posters, stickers en nog veel meer, beschikbaar gesteld door diverse platenmaatschappijen. Bij de vorige editie waren er ruim driehonderd CD’s te vergeven, dus het is zeker de moeite waard om mee te doen. Je houdt er in ieder geval een leuke middag aan over.Uiteraard zullen de verliezers er niet bekaaid vanaf komen, ook voor de runners-up valt er genoeg te verdienen. Meedoen kan in teams (max. 2 personen) of alleen, en je kan je ter plekke in 013 inschrijven voor deelname, maar wellicht is het handiger om je van te voren al op te geven ivm het gelimiteerde aantal deelnemers (vol is vol). Opgeven kan door een e-mail te sturen naar Horst ( belegost@multiweb.nl ) of een briefje te sturen naar Lords Of Metal, Postbus 756, 1780 AT Den Helder. Ook voor verdere info kan je op deze adressen terecht. Alle gegevens nog even op een rijtje : NATIONALE METALQUIZ EDITIE 2001 Datum : 16 September 2001 Locatie : Batcave 013 Tilburg Zaal open : 15.00 Aanvang Metal Quiz : 17.00 Adres : Veemarktstraat 44, Tilburg Organisatie : Lords Of Metal E-Zine / 013 Tilburg Contact : Horst belegost@multiweb.nl / Postbus 756, 1780 AT Den Helder Website Lords Of Metal : http://go.to/lordsofmetal Website 013 : http://www.013web.nl |
|
Neu, maar als poser hoeft dat ook niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
LOL. You stole my line! |
|
Euh, fuck metal, posers rule! FUKK IT ALL!!!!!!! EDIT: Yesss! Precies om 0:00! [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 19-08-2001 0:01] |
|
Gezellig, nog meer posers! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Errh... het ziet ernaar uit dat het ZwareMetalen forum binnenkort te lijden zal krijgen van een poser take-over. |
|
Posers aller landen, verenigt U! Of zo. Zullen we maar een revolutie beginne hiero? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Alleen als ik niet opnieuw voor ontmijner moet spelen. Een mens kan maar een beperkt aantal keren opgeblazen worden in z'n leven... [Dit bericht is gewijzigd door |MoRGaN| op 19-08-2001 0:39] |
|
? Ontmijner...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tja ik heb ook al ongeveer 3 hectare ontmijnd over al mijn negen levens! Pose ON! OR [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 19-08-2001 0:44] |
|
Wat de fuck is ontmijnen? Ken alleen dat spelletje van Windows maar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tja. 't Is vooral het gebrek aan respect voor mijn ontmijnend persoontje dat ik niet zozeer zie zitten. Het feit dat ik al het vuile werk mag opknappen valt nog wel mee... |
|
quote: Ontmijnen als metafoor in dit geval. 'k Zou dus graag wat willen stijgen op de maatschappelijke ladder... |
|
Ach zo. We beginnen met heel populair worden, dan volgt de rest vanzelf en hebben we vreedzaam ons doel bereikt, lijkt me. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En welk promoteam gaan we daarvoor gebruiken? |
|
Hmmm, ik ben bang dat we elkaar maar vooral erg leuk moeten vinden en een topic maken over hoe erg metals wel niet zuigen en wij posers veel leuker zijn, dan ziet men vanzelf in dat wij HET zijn en hebben we geen bikini babes nodig, alleen maar iemand die het leuk kan brengen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Sounds like a plan. Begin jij alvast, I'm right behind ya |
|
Ik kijk er zondag wel even naar. Als je nog meer posers weet dan iedereen hierboven, staan we samen sterker. Die anderen hebben we in elk geval al. We zijn in beweging! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ben ook een poser... En verstand van metal heb ik al helemaal niet, maar dat had ik allang bewezen. Dead things grow from deep inside... |
|
Greycloak McDoom SheRa MorgaN Dan zijn we al met z'n vieren. Time to take over the forum! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hmm, overnemen hoeft van mij nie. De meeste niet-posers hier zijn best wel lief. Maar het mag hier op zondag wel wat drukker worden... 't is zo saaaaai op mijn werk. En dan kan ons posers nog wat metalkennis worden bijgebracht, maken we misschien toch nog een kansje bij de quiz. Dead things grow from deep inside... |
|
Hebben jullie nog ruimte voor nog een poser ? |
|
Voor u altijd. Dead things grow from deep inside... |
|
Hoe meer posers, hoe meer vreugd What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wow, dat zijn er dan al weer vijf! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |