IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Dus jullie hebben verstand van Metal? Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2001 16:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dank U Dank U
Ik voel me zo vereerd
Alle echte metalheads slaan mij altijd in elkaar

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 19-08-2001 16:35 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ja mij ook, omdat ik Slipknot leuk vind...

Dead things grow from deep inside...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2001 16:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hahaha
Metalheads in Enschede vinden het maar niks als je Within Temptation mooi vind

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-08-2001 23:07 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Samen zullen we ze eens wat laten zien...
posers metals

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

HJBS
Usericon van HJBS
Posted 21-08-2001 13:05 by HJBS Wijzig reactieProfiel van HJBSQuote dit berichthttp://www.obscenery.myweb.nl

Misschien is dit een stomme vraag, maar wat the fuck verstaan jullie onder posers?????

En waarom scharen jullie jezelf hieronder? Lack of Selfrespect of iets anders, misschien zelf-ironie of zo

Kan iemand mij dat ajb uitleggen.

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 21-08-2001 13:47 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Mijn redenatie om dat te posten is niet al te serieus. Ik ben helemaal geen "poser", maar sommige/veel zgn. "echte metalheads" vinden dat ik mijzelf niet zo mag noemen, onder andere omdat ik waardering heb voor een aantal bands, als bv. Slipknot. Het was van mijn kant pure sarcasme. Ik ben gewoon mezelf, en er is niets met mijn gevoel voor eigenwaarde. Het is meer om aan te geven dat het me geen hol uitmaakt hoe men me wil zien. Als "echt" of als poser.

Wat mij betreft is de juiste omschrijving van een poser iemand die zich anders voordoet als hij of zij is. En dat doe ik niet.

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 21-08-2001 13:58]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 21-08-2001 15:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2001 13:05 schreef HJBS het volgende:
Misschien is dit een stomme vraag, maar wat the fuck verstaan jullie onder posers?????

En waarom scharen jullie jezelf hieronder? Lack of Selfrespect of iets anders, misschien zelf-ironie of zo

Kan iemand mij dat ajb uitleggen.
Ooit van sarcasme gehoord ?

HJBS
Usericon van HJBS
Posted 21-08-2001 16:15 by HJBS Wijzig reactieProfiel van HJBSQuote dit berichthttp://www.obscenery.myweb.nl

quote:
Op 21 augustus 2001 15:21 schreef Jenje het volgende:
Ooit van sarcasme gehoord ?

Eeeeeeehhhhh

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 21-08-2001 16:19 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2001 13:47 schreef SheRa het volgende:
Mijn redenatie om dat te posten is niet al te serieus. Ik ben helemaal geen "poser", maar sommige/veel zgn. "echte metalheads" vinden dat ik mijzelf niet zo mag noemen, onder andere omdat ik waardering heb voor een aantal bands, als bv. Slipknot. Het was van mijn kant pure sarcasme. Ik ben gewoon mezelf, en er is niets met mijn gevoel voor eigenwaarde. Het is meer om aan te geven dat het me geen hol uitmaakt hoe men me wil zien. Als "echt" of als poser.

Als je Slipknot vervangt door een andere groep die menig doorgewinterd metalhead de koude rillingen zou bezorgen, dan kan ik mij hier volledig bij aansluiten.

Sarcasme is toch iets moois... *zucht*

edit: net ontdekt dat ik mental- in plek van metalhead had geschreven...

[Dit bericht is gewijzigd door |MoRGaN| op 21-08-2001 16:43]

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 21-08-2001 16:32 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2001 16:19 schreef |MoRGaN| het volgende:
Als je Slipknot vervangt door een andere groep die menig doorgewinterd mentalhead de koude rillingen zou bezorgen...

*Nieuwsgierig*

Welke groep dan?

HJBS
Usericon van HJBS
Posted 21-08-2001 16:40 by HJBS Wijzig reactieProfiel van HJBSQuote dit berichthttp://www.obscenery.myweb.nl

Presidents of the USA???

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 21-08-2001 16:49 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Verschillende groepen; luister namelijk naar vanalles...

en de presidents vond ik vroeger nog wel grappig...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 21-08-2001 16:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Peaches is nog steeds een grappig nummer

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 21-08-2001 17:16 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

U doet uw naam van poser eer aan

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 21-08-2001 17:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Poser till the grave !

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-08-2001 21:16 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Fuck man, denk je eindelijk een keer niet de enige poser ergens te zijn...

LOL

Sarcasme, zelfspot. zeg vaak tegen anderen dingen als ga je haar eens knippen,ga je scheren...

Duuddelk?

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 21-08-2001 21:17]

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-08-2001 6:02 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Aangezien ik mijn metalkennis niet toereikend vind, ga ik denk ik Martyr en Brutus checken in Roosendaal....

Ricardo: Is dit niks voor jou om met bijvoorbeeld Ron een Vampire tag-team te vormen?

LoWRiDeR
All Your Metal Are Belong To Us
Usericon van LoWRiDeR
Posted 24-08-2001 15:47 by LoWRiDeR Wijzig reactieProfiel van LoWRiDeRQuote dit bericht

En als je nou Slipknot, Iced Earth en Lacuna Coil in je stereo heb zitten ?? wat ben je dan ??

(niet dat 't mij wat uitmaakt wat ik volgens iemand ben want ik ben toch altijd mezelf)

I'm The Light At The End Of The World

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-08-2003 22:20 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Effe een enorme rotschop omhoog:

Op zondag 21 September aanstaande organiseert Lords Of Metal E-Zine in samenwerking met Popcentrum 013 Tilburg de

NATIONALE METALQUIZ® EDITIE 2003

De Lords Of Metal bestaan alweer vier jaar, en dat is natuurlijk een goede reden voor een feestje. Net zoals bij onze vorige jubilea doen we dit door middel van het organiseren van de NATIONALE METALQUIZ?, een soort Popquiz, maar dan leuker. Na twee edities in onze thuishaven Den Helder (1999 en 2000) hebben we een vaste plek gevonden voor dit feest in Popcentrum 013 Tilburg, waar we ook in 2001 en 2002 te gast waren. Deze twee edities werden gehouden in de kleine, doch oergezellige Batcave, maar die is toch een tikkeltje te klein geworden voor ons verjaardags partijtje, dus staan we dit jaar in de Kleine Zaal met alweer de vijfde editie van dit leukste alternatief voor al die andere Pop quizzen.

Wat moet je je voorstellen bij deze Metal Quiz? Zoals gezegd is het net een soort Popquiz, maar in dit geval zal het helemaal in het teken staan van Metal, in al zijn verschijningsvormen. De deelnemers zullen zich een weg moeten banen door tientallen geluidsfragmenten van de diverse stijlen die deze muzieksoort rijk is, om een kans te maken een plaats in de finale te halen.

In de finale zal er niet alleen gevochten worden om de eer en om de titel 'Metalkenner van het jaar' te verwerven, daarnaast is er voor de winnaar(s) ook nog eens de hoogst originele wisseltroffee te verdienen, plus een niet misselijk prijzenpakket, bestaande uit allerlei leuke hebbedingetjes zoals CD's, posters, stickers en nog veel meer, beschikbaar gesteld door diverse platenmaatschappijen. Bij de vorige edities waren er ruim driehonderd CD's per keer te vergeven, dus het is zeker de moeite waard om mee te doen. Je houdt er in ieder geval een leuke middag aan over. Uiteraard zullen de verliezers er niet bekaaid vanaf komen, ook voor de runners-up valt er genoeg te verdienen.

Meedoen kan in teams (max. 2 personen) of alleen, en je kan je ter plekke in 013 inschrijven voor deelname, maar wellicht is het handiger om je van te voren al op te geven ivm het gelimiteerde aantal deelnemers (vol is vol).

Opgeven kan door een e-mail te sturen naar Horst ( belegost@multiweb.nl ) of een briefje te sturen naar Lords Of Metal, Postbus 756, 1780 AT Den Helder. Ook voor verdere info kan je op deze adressen terecht.

Alle gegevens nog even op een rijtje:

NATIONALE METALQUIZ® EDITIE 2003

Datum : Zondag 21 September 2003
Zaal open : 15.00
Aanvang Metal Quiz : 17.00
Adres : Veemarktstraat 44, Tilburg
Organisatie : Lords Of Metal E-Zine / 013 Tilburg
Contact : Horst belegost@multiweb.nl / Postbus 756, 1780 AT Den Helder
Website Lords Of Metal : http://www.lordsofmetal.nl
Website 013 : http://www.013web.nl

VERSLAG NATIONALE METAL QUIZ - EDITIE 2002
VERSLAG NATIONALE METAL QUIZ - EDITIE 2001