|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Wederom een NSBM uit ukraine , het lijkt op nokturnal mortum, temnozor enzo. Dus een flinke portie folk. Zijn er mensen bekend mee? Anders kan ik wel wat op rajackar gooien http://www.thepaganfront.com/stellarwinter/music/DUB_BUK/idu_na_vy.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door Warrior_of_Odin op 19-07-2003 15:01] |
|
hmzz.. nee ken het niet geloof ik.. maar klinkt wel oke.. site? mp3? |
|
Tja, lekker vrolijk en snel met veel folks invloeden, erg vet dus. |
|
Wat mag die *kuch* ongebruikelijke bandnaam betekenen? |
|
geen id kerel, hehe weet soepie misschien wel? |
|
het heeft weinig betekenis, tenminste niet als je het letterlijk zou proberen te vertalen. |
|
nou nee...dub is eigenlijk een boomsoort, dus het gaat iets meer die kant op. |
|
*schop* |
|
Ben wel benieuwd... |
|
Ik ging het toevallig downloaden van een gast uit de Ukraïne... Duurt nog wel ff. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
hebben ze daar ook al nsbm |
|
quote:waar niet dan |
|
zuid afrika? |
|
quote:vast wel met al die racistiesche blanken daar |
|
Download wel de cd "Idu Na Wy" dat is de beste |
|
Heb laatst Slawa Ukrainie gedownload, en klinkt erg gaaf |
|
Heb je wel is gehoord van Gontyna kry Warrior? Poolse black metal met folk. Heb er veel goede dingen van gehoord, jij zal het vast wel kennen. Wat vindt jij er van? |
|
Ah ja Gontyna kry is geweldig! Ik heb er nu zelfs cd van opstaan en shirt van aan over toeval gesproken. |
|
Ah.. als je je verveeld kan je er een topic over openenen en wat download links er voor geven. Want ik neem aan dat den soulseek het niet vindt! |
|
Ik zal d'r morgen wel een openen 't is trouwens meer black dan folk, enigste folk is soms gitaar riffs |
|
Dub Buk is erg gaaf, net zoals Gontyna Kry (hoe spreek je dat 'Kry' uit?), komt goed spul uit 't oosten de laatste tijd. |
|
quote:Obtest? |
|
quote: Ik denk "KRIE". |
|
Denk eerder aan een folkish burzum sound |
|
Dub als in een reggae dub, dus is het NSBM die JAH prijst? And my marlboro light |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |