|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:en wat is daar mis mee. |
|
quote: ehm gisteren de film Pariah gezien, zegt genoeg denk ik (aarg hoe scrhijf je dat ookalweer) :S [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 27-07-2003 17:39] |
|
erwin kom es onlien |
|
quote:heeft dat nog iets interessants voor mij? @ts: heb ik niet gezien maar ik vind het niet verkeerd als iemand gewoon geen zin heeft ook mensen die geen deel uitmaken van z'n eigen volk dmv belasting moet financieeren. |
|
quote: http://www.hakenkreuz88.cjb.net/ maar het zit in Amerika, dus dat wordt Dollars opsturen. Joost; Ik moet zo weg, sorry. |
|
quote:argh aids is dat een beetje betrouwbaar te doen? hij heeft nog al wat (vooral cassetes). |
|
Ja, is prima te vertrouwen, zoals ik zei, je moet het geld in Dollars opsturen en aangetekend lijkt me wel aan te raden, dus als je besteld kan je 't best flink wat in 1 keer doen. Succes! |
|
ik heb de nieuwste dub buk besteld bij new era |
|
Ik heb 2 dagen geleden de Bilskirnir/Finsterwald split daar besteld. |
|
quote:ikkuh: de absurd split, de saltus split, die nachtfalke cd, nog iets en dub buk. graveland - greed of iron was op e hij raadde me iets anders aan, heb ik die maar genomen |
|
Goeie keuze. Ik had trouwens ook nog een Mordaehoth shirt besteld. Hij heeft er wel verstand van, had me nog een CD van Apraxia aangeraden, klinkt ook lekker. |
|
quote:die heb ik dus ipv graveland |
|
Apraxia-Ideology, klinkt Graveland achtig, ook een coole voorkant. Maar goed, ik ben er vandoor, spreek je nog |
|
quote: |
|
quote:Komt dat Mordaehoth uit Nederland ofzo? Ik heb daarvan 3 cd's zien liggen in cd winkels in Leyden.... En in het booklet staat een verwijt tegen displeased, terwijl ze zelf in commercieele cd winkels liggen. |
|
Ze komen uit Nederland ja. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik vind die demo's nog beter dan de vorige cd |
|
quote: Klopt letterlijk betekent het: Eik Beuk of het in het Oekraïns nog een bijzondere betekenis heeft weet ik niet. quote: Kry spreek je uit als Kri. Gontyna Kry betekent zoiets als Bloed Tempel, in het oud slavisch/pools wel te verstaan. In hedendaags pools zou het Swiatynia Krwi zijn..... Gontyna is een oud woord wat ook weleens als kącina of kontyna geschreven wordt. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-01-2004 8:37] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
np dub buk - wsjboze http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote:Zeer nuttige info ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
We hebben Dub Buk "Idu na wy" weer op voorraad! neweraproductions@email.com |
|
quote: Jij geeft er wel een heel speciale betekenis aan.... hahaha.... |
|
De nieuwe cd is iets te industrial Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote:En de hoeveelste nickname is dit nu alweer van je? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |