|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
*bump* downsucken en spelen! ik ai hulp nodig |
|
Klinkt leuk, ik zou het morgen proberen ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik heb destijds meegedaan met het testen van de beta en ik vond het zwaar tegenvallen. Misschienlag het wel aan dat hij nog in de beta zat (ben nooit eerder beta-tester geweest). Dr is ook nog een ander Black Moon Chronicles spel die veeeeeel toffer is. Jammergenoeg heeft dat spel helemaal geen aandacht gekregen en is dus ook heel moeilijk te krijgen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik ben trouwens GM Morklog voor de spelers "edit" De nederlandse channel is, Channel: Dutch, zonder wachtwoord "edit" [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 24-02-2003 23:14] |
|
hmm ik vind 'm dus echt vreselijk heerschen het is ff doorbijten tussen level 15 en 25 maar verder heerscht ie. |
|
Okeej, ik download die BMCInstall.exe file, dan installeer ik, en vraagt ie om CD2 ? Help ... [EDIT laat maar, ik snappum al ] [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 25-02-2003 18:17] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
alle drie de files in 1 dir downloaden |
|
hm, welke lvl/class ben je trouwens? Mischien kunnen we wel groupen, ik heb de volgende characters: lvl 50 paladin lvl 46 barbarian lvl 29 barbarian lvl 30 barbarian lvl 68 Ghoul lvl 53 warrior lvl 40 ghoul lvl 47 blackguard lvl 66 sorcerer ongeveer, denk ik.. |
|
Ik ben er ook maar mee begonnen. Het ziet er zo op het eerste gezicht best leuk uit. Vooral voor een gratis MMORPG (daar had ik nog nooit van gehoord (het woordje *gratis* vooral dan)) Anyway, ik ben nu: Astaroth level 4 Black Guard ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
neem een andere class ..blackguards zijn niet al te best..neem bijvoorbeeld een orc barbarian, die zijn namelijk het sterkste tot nu toe. Samen met de archer aan de empire kant. |
|
Ach, ik wordt de eerste Black Guard die al jullie aarsches gaat kicken! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Okee nieuw char Morrigan Level 8 Phalanx Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Als je hulp nodig hebt, ik kan je altijd helpen...niet dat ik vaak meer online ben. Waarschijnlijk zondag weer, kater wegspelen |
|
Kewl, wat is je nick online? Update: Morrigan, lvl 13 Phalanx Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
GM Morklog is mijn Game master character, waar ik het meest online mee ben. heb namelijk een zooi van classes |
|
M'n Paladin DarGull is lvl 12 M'n Dark Priest Evincar is lvl 26 |
|
Downloading now..oei 488 mb. |
|
quote: Vergeet niet dat je alle 3 de files moet hebben Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Uhm dit gaat wel erg lang duren . |
|
quote: maar het heerscht dan ook best wel dus de moeite waard. ik ga nu fijn slapen, maar ik is morgen vast wel in "Lhynn" te vinden |
|
Ik zou het spel graag willen proberen, maar tot nu toe kom ik niet op die FTP. Ik gebruik FlashFXP, en voer de gegevens gewoon in. 'User blackmoon okay, need password' krijg ik als melding, maar ik voer het password wel in. Suggesties? |
|
quote: Lukte mij ook niet maar gewoon via de browser wel. Maar ik wilde het vanmorgen installeren, krijg ik de melding dat het bestand beschadigd is... *zucht* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ga gewoon naar http://superior.unixpower.net/blackmoon/ En download de drie grote files met een download resume programma als Download Accelerator Plus... - Morrigan lvl 16 Phalanx Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Thanks allebei. Dat ik daar zelf niet opgekomen ben . *edit* Shit dat ie bij jou niet werkt trouwens Dunne Hein . Misschien nog een keer opnieuw downloaden... [Dit bericht is gewijzigd door RaNk op 02-03-2003 14:27] |
|
Ja, ik probeer het vannacht nog wel een keer I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |