IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Black Moon Chronicles - Winds of War Vorige pagina
Koud
Usericon van Koud
Posted 02-03-2003 21:55 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

Is het spel nou al uit de Beta? Op de site staat namelijk van niet (en dat je dus niet mee kan doen, tenzij je ingeloot wordt enz.).


Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-03-2003 21:56 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Het spel is nog in BETA, en iedereen kan er aan meedoen.

Het mooie is zelfs, het geld is op ... dus het spel blijft voorlopig nog wel even in BETA


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Koud
Usericon van Koud
Posted 02-03-2003 21:59 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2003 21:56 schreef Claw het volgende:
Het spel is nog in BETA, en iedereen kan er aan meedoen.

Het mooie is zelfs, het geld is op ... dus het spel blijft voorlopig nog wel even in BETA


Ik wilde alleen ff horen dat iedereen mee kan doen
Download staat nu aan, dus vanaf morgen gaat ik iedereens aars schoppen.


Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-03-2003 22:09 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 2 maart 2003 21:59 schreef Koud het volgende:
...dus vanaf morgen gaat ik iedereens aars schoppen.


Reken er maar niet op


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 03-03-2003 0:50 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

ik ben ook van de partij onder de naam Sjors.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 03-03-2003 10:48 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Aha ben jij die Sjors


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-03-2003 11:00 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ik heb me een jaar geleden al ingeschreven voor die beta maar nooit meer iets van gehoord helaas hahah zo mn broertje vast even bellen dat hij hem thuis moet downen

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 03-03-2003 11:01]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 03-03-2003 12:32 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Hmmm, hij fuckt weer na een tweede keer downloaden


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 03-03-2003 16:21 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 11:00 schreef FireFox het volgende:
ik heb me een jaar geleden al ingeschreven voor die beta maar nooit meer iets van gehoord helaas hahah zo mn broertje vast even bellen dat hij hem thuis moet downen


je hoeft niet meer inteschrijven is nu een open beta.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 03-03-2003 16:31 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Whoppa lvl 21 Phalanx


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 03-03-2003 16:37 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 16:31 schreef Claw het volgende:
Whoppa lvl 21 Phalanx


meer tijd dan mij blijkbaar...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-03-2003 16:39 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 16:21 schreef Dargull het volgende:
je hoeft niet meer inteschrijven is nu een open beta.

dat vermoedde & hoopte ik al


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 03-03-2003 17:32 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 3 maart 2003 16:37 schreef Dargull het volgende:
meer tijd dan mij blijkbaar...


Ik maak meer tijd dan jij


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Koud
Usericon van Koud
Posted 03-03-2003 20:58 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

Mijn level 1 Black Priest komt jullie allemaal in elkaar schoppen

MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA


Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-03-2003 9:10 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

de besturing van dit spel loopt wel aardig kut bij mij, is dat bij meer mensen zo of ben ik weer de enige met dit probleem ?

voorbeeld: ik klik ergens dan loopt mn mannetje ernaartoe keert opeens om loopt terug en dan keert ie weer om en loopt hij dus naar het punt waar ik klikte, zwaar irritant want met aanvallen exact het zelfde

ik hoop ook dat in de uiteindelijke versie het mogelijk is het spel in hogere resoluties te spelen, dit is echt foei lelijk (ik speel op 21")

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 04-03-2003 9:11]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 04-03-2003 11:21 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Het spel is niet foeilelijk ... het spel is gewoon 2 jaar oud en het is getekent.

En de "besturingsproblemen" hebben alles te maken met lag... zorg dat je niet te veel van je internetverbinding gebruikt maakt naast het spelen, of speel als de server niet erg druk is.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 04-03-2003 11:38 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Je moet trouwens met de keyboard lopen, veel makkelijker namelijk. en voor den download, je kan beter geen download accelerator gebruiken.

Iemand al geintreseerd om tegen m'n broer zijn lvl 90 orc te vechten?? (foa rampage)

Oh ja, mijn player characters zijn
Zemial - lvl 50 paladin
AoF Swanhild - lvl 53 warrior
Mortis - lvl 1 phalanx
Valkyrie - lvl 23 archer
Faust - lvl 66 sorcerer
gorelord - lvl 68 ghoul

Als iemand nog wat hulp nodig heeft, vlieg de dutch channel in en vraag, er zitten minstens drie gm's in de channel, waaronder ik





Witchking
Usericon van Witchking
Posted 04-03-2003 12:03 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Gaat dat level uppen zo makkelijk.
Of je speelt het al een tijd.

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 04-03-2003 12:05]


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 04-03-2003 12:16 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ik test bmc al anderhalf jaar, maar lvl'en is zeer makkelijk als je weet waar je heen moet, lvl 50 is te doen in 2 dagen.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 04-03-2003 12:18 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 4 maart 2003 11:38 schreef istharol het volgende:
Je moet trouwens met de keyboard lopen, veel makkelijker namelijk. en voor den download, je kan beter geen download accelerator gebruiken.

Iemand al geintreseerd om tegen m'n broer zijn lvl 90 orc te vechten?? (foa rampage)



Ik heb gister met je broer gesproken trouwens Hij had gister een lvl20 Phalanx gebouwd, Grimm was z'n nick dacht ik ... aardige gozer wel


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 04-03-2003 12:28 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

M'n broer is echt verslaafd aan bmc


Koud
Usericon van Koud
Posted 04-03-2003 12:58 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

Is het altijd 's avonds zo laggie? Gisteravond was het bijna niet te spelen. En het lag deze keer niet eens aan mijn zus


Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 04-03-2003 15:20 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik ben nu bezig met Morrowind (die nu een stuk beter loopt op mijn xbox) dus ik ga niet nog een rpg spelen.


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 04-03-2003 15:37 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

s'avonds is het altijd druk ,

Naar mijn weten kan de server maar 100 spelers aan zonder dat het echt laggy word.


[Dit bericht is gewijzigd door istharol op 04-03-2003 16:02]


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen