|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
oefenen. |
|
Met veel slijm produceer ik een veel vetter geluid dan met een droge. Maar ok, dat ben ik... |
|
1 tip gewoon je bek dicht houden met screams Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Leuk al die slimverhalen..... |
|
-zucht- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: gewoon de goede plek in je keel vinden, en de kracht uit je maag laten komen. |
|
Is screamen gewoon dat hoge gekrijs zoals die powermetalbands of meer zoiets als die gast van Tristania? (misschien domme vraag ofsow...) Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ik kan ook gillen, maar dat moet je gewoon kunnen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Geen van beiden Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Wat dan wel? (Misschien wel logische vervolgvraag ) Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Scream is gewoon een hoge schreeuw, veelal te horen in de black metal. De bekendste screamer is wel Dani van Cradle of Filth. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Hmzzz. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. EDIT: Laat de mooie lay-out even heel graag [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 24-02-2003 20:45] Bazzio Attacks!!! |
|
hmmm de ultieme Scream vind ik wel die van Fleurety op hun Black Snow demo en "A Darker Shade of Evil" ep... Zenial |
|
--- kan wel wat minder smilies gebruiken lijkt me ---- [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 24-02-2003 21:53] |
|
quote: No meat is sweater |
|
En hoe heet dan zoiets als Abbath? En de stijl van Shagrath? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
blêren? krijsen? gillen? |
|
quote: neen, king diamond natuurlijk, al meer dan 20 jaar. Oud Vuil. |
|
Die rauwere black metal stemmen overtreffen mijnheer Dani toch wel zouk zo zeggen, die gast wordt beetje over gewaardeerd... Maaruhh, goed, die metalgasten zijn toch altijd zo goed in het definieren van stijlen, toch wel raar dat ze dan hier geen definitie van hebben... Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: mee eens Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
[quote]Op 24 februari 2003 14:37 schreef Ap0calypse het volgende: 1. stop maar, je moet talent hebben mmmmmmhhhAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHAAAAAAAA WHA blergh the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Halford in " SCREAMING for vengeance" . De titel zegt het toch zelf. |
|
Ook hier geldt, oefenen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
De laatste band waar in grunte/screamde was een paar jaar terug. In Lost Highway zing ik gewoon. Toen ik een paar maanden geleden Repossessed weer heroprichte bleek ik helemaal niet meer te kunnen grunten of screamen. Het lukte wel voor een half uurtje, maar dan had ik totaal geen stem meer. Ik ben de techniek gewoon verleerd. Ik hou me sindsdien gewoon met mijn gitaar bezig en laat het screamen over aan iemand die het wel nog kan. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Machtig !! Screeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaming Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |