|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik dacht ook aan Midnight (ex-Crimson Glory). Gaat echt door merg en been. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeee das pas een vette scream |
|
Archaeus heeft een erg vieze hoge scream. Erg leuk. |
|
DE scream voor mij blijft toch: "WAAAAAAAAAARRRRR!!!!!!!!!!!" Van Dani in Summer Dying Fast (original) Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
Burzum-war |
|
quote: Ehm...'t is wel niet de bedoeling dat je 'No time to cry' screamt,hé!Dat nummer moet met een grafstem gezongen worden,volgens mij. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Nee aan het einde zit daar echt zo'n heel hoge gil in, en die moet je gewoon 'ns proberen zo lang mogelijk vast te houden |
|
hgarrathwulff van vazal Je moeder. |
|
gast van at the gates/lockup No meat is sweater |
|
quote: Ik heb nog een vierde optie voor je, gewoon net zolang door gaan tot dat je stem helemaal verkloot en verscreamed is, en dan fatsoenlijk vet gaan grunten. you say you're men, we know you're cowards |
|
Zanger van Khanate heeft wel een vette scream ... ruggemergtergend |
|
quote: vind ik nou niet ech bijzonder, meer een beetje gepraat... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Maar jij hebt geen smaak dus boeit het niet |
|
Nocturnal Breed - SCREAMING for a Leatherbitch! Je kan me de bout hachelen! |
|
Scream for me Nijmegen!!!!!! SCREAM FOR ME NIJMEGEN!!!!!! |
|
quote: Het is natuurlijk Too late: Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik weet niet of het er al eerder staat maar ik heb gehoord dat je om te oefenen veel lucht in je buik moet hebben je ademsappel iets omhoog duwen en dan gewoon uit volle borst erop rammen :p ik weet niet of ik hier links naar sites mag neerzetten maar da doe ik gewoon.... moet je dit horen egt prachtig http://www.bleedthesky.com/media/mp3s/minion.mp3 in je adres balk kopieren en als het goed is opent hij hem dan meteen in windows media player..... |
|
quote: is 'ie daardoor niet z'n stem kwijtgeraakt, die demo? en bij de weg, wanneer fix jij m'n Firefox inlogprobleem op het LSD-forum? schiet eens op! www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Chuck Schildingers' scream is ook vet. [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 22-02-2006 19:06] |
|
quote: wie? Bruce Banner |
|
mochten er nog screamers zijn die een afzet voor hun screams zoeken Ben ik altijd geintresseerd ik gebruik in mijn speedcore producties meerdere screams....niets is zo bruut als meerdere screams onder elkaar (met een dikke bassline eronder) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |