|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Im there dude!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ach, dan neem ik de donderdag wel vrij I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
wtf ik zie nu dat no mercy op een maandag is wat is dat nou voor godverdomme klote dag elke keer was het op een zondag en nu op een maandag. nou dat word weer vrij vragen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Vragen? nemen! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
geweldig!!!! |
|
ja voor testament,death angel , Nuclear assault NEEM ik wel vrij Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
No Mercy op maandag?!? Beter! Heb elke maandag vrij! Vette HEEERRSCH!!!! Jammer van die woensdag de 2e dan, maar No Mercy ben ik er bij! Vooraan, zoals het hoort bij NA! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ik wil niks zeggen hoor, maar dat is met pasen, en dan is zowat iedereen vrij |
|
oja ? god gaat snel niet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
-stopt oren dichts en zingt taraaaalalalallaallalalalaaa- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Wat is er IG? Speelt Nuclear Assault niet ook op een steenworp afstand van je huis? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:idd maar ik kan niet naar de baroeg in de week dus mis ik ze eens Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
heerschend, ik ben van de partij, al moet ik alleen gaan ik ga. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
grmbl! woensdag fuck dat. maar ach ik zie ze in de 013 wel http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
HEERSCH ! Da's in de vakantie !!! PRESENT !!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: bij mij is et in de laatste week voor de vakantie "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Da's kut .. maarja ik zie ze sowieso wel op 't No mercy. Een tweede keer kan geen kwaad natuurlijk. Vreemd dat zo'n grote band in de baroeg speelt trouwens ! Ik, Wil Schuurman |
|
hmmms nouja ik denk niet dat et heel druk zou zijn hoor, ik hoop dat ik de laatste trein kan halen dat zou wel handig zijn. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Dat dacht ik dus ook... En ik durf te wedden dat het erg druk zal worden!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:zo moet dat, thrashoptreetjes binnen in kleine gezllige zaaltjes, beuken, moshen, etc ik wed dat N.A. zelf ook liever zo speelt Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
COOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [irritante oude lul modus on] Dat wordt dan de VIERDE keer dat ik ze live zie. De eerste keer was op een of andere Aardschok dag. Zeer gaaf. Grappig was om te zien hoe John Connely van het metershoge podium afflikkerde maar er toch weer opkroop(met gebroken gitaar) en gewoon doorspeelde. De tweede keer was in Noorderlight met , ahum. kuch, DARK ANGEL en de derde keer was in de Dynamo. . [Irritande oude lul modus off] dus voor al diegen die een vet thrashconcert willen meemaken.GAAN!!!!!!!! |
|
ik wil ook Irritande oude lul modus Irritande oude lul modus heerscht man ik zoek slaap plaats iemand? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Haha in Juli = het warm. vorige keer was het ook mega gezellig in het park bij de baroeg !! Ik, Wil Schuurman |
|
slaap je bij me Julian ? [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 24-02-2003 20:59] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
euh.. haha, in zo'n winkelwagentje van de super de boer denk ik Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |