|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
8 maart spelen Manic Movement + INRI + Detonation + Obsidian in P60 te Amstelveen. Entree: 7 euro in de vvk en 8 euro aan de deur. Deuren open om 20.00 Meer info: www.geocities.com/metalmixedup en www.p60.nl light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
present |
|
Gezellie light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Kan er dan ook een schrijfsel in Lords of Metal worden verwacht? |
|
Ook op Hollands Metaal?? Dan zal ik Melle vragen weer zo'n mooi stukje te schrijven. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Thnnx Judge!! Ik ga zelf ook veel foto's maken van deze avond. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Nog 7 dagen te gaan.... & light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Nu nog maar 3 dagen.. Hoe laat speelt de eerste band trouwens Petra? |
|
De zaal gaat om 20.00 open, het cafe denk ik al eerder. Obsidian speelt als eerste en gaat rond half 21 tot 21 uur van start. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Check.. dan zorg ik dat we er op tijd zijn.. Gatenlijst is inmiddels al via Lords of Metal geregeld heb ik zojuist vernomen... |
|
Hoe weet ik zaterdag wie je bent? Ik wil natuurlijk wel allemaal positieve verhalen hebben. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
lang blond haar, lelijk gezicht, mooie vriendin en geregeld foto's nemende voor het podium naar alle waarschijnlijkheid... |
|
quote: INRI, die hebben wel eens met mn vriend gespeeld in Oisterwijk.. klinkt wel leuk.. site is http://www.inri.tk in iedergeval.. |
|
http://move.to/inri is de site (en inderdaad onlangs in Oisterwijk gespeeld) |
|
Ik heb lang rood haar en heb een P60 girlie aan en maak ook steeds foto's van de bands. We zullen elkaar wel vinden. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Maak van dat biertje een cassis of een cola (jaja.. ik ben met de wagen) en dan komt het helemaal goed.. |
|
Ik ben aan t werk en ook met de auto. Dusch voor mij sinas. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Mietjes Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Hehe laat ik het maar op houden die avond, aangezien ik niet de BOB ben (thanx to Judge M ) |
|
Hopelijk komen jullie allemaal, we zijn er volledig klaar voor en zien er naar uit om een leuke set te spelen; met wat nieuwe nummertjes ! Metal greetz, Filip MM |
|
Heersch!! Nieuwe nummers!! Wanneer komt de CD uit als ik mag vragen? Future Dreaming Self draait nog steeds geregeld zijn rondjes in mijn CD speler... |
|
Wel het is nog vroeg om er een datum op te plakken, maar laten we zeggen dat het grootste deel van het materiaal reeds geschreven is; en dat het een beetje stil is geweest rond Manic Movement omdat we op zoek moesten naar een nieuwe repetitieruimte; en uiteindelijk uit noodzaak er zelf een gebouwd hebben, met infrastructuur voor een eigen studio. De studio zelf is bijna af, en dan gaan we gewoon zelf opnemen en producen. Duur, maar wel lekker relaxed Tot morgen! |
|
quote: En vergeet het niet te vertellen als jullie meer info hebben he? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Geen probleem, maar liever wachten tot het zo ver is dan op voorhand alles aankondigen met luid geschal en dan om onbekende redenen vertraging ofzo oplopen Er is nog vanalles op til aan onze kant, alleen zal iedereen het wel merken als we er klaar voor zijn om ermee naar buiten te komen metal greetz, Filip MM |
|
Tot morgen Filip. Je komt me zeker backstage wel tegen. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |