|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Heerschend feestje vanavond. Alleen belachelijk weinig bezoekers.. Maar goed.. Morgen weer en dag en dan meer (en foto\'s).... |
|
Ben benieuwd naar jouw foto\'s en je verhaaltje Judge. Mijn foto\'s zijn best wel goed gelukt. Kom je met Vader weer? Das op 3 mei. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Kan ik zijn foto\'s zien?? light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote: Ze moeten nog bewerkt en online gezet worden.... edit: tiepvaut [Dit bericht is gewijzigd door skitzoid kitten op 09-03-2003 16:19] |
|
k, laat maar weten als ze er staan. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Mijn foto's knal ik in principe pas online zodra het artikel voor Lords of Metal online staat maar ik kan je ze anders wel mailen.. Geef me je mailadres maar dan mail ik ze zodra ik ze bewerkt heb... Overigens aangenaam kennis te maken Petra! |
|
Insgelijks. En ik heb je al gevonden op de msn. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Hai ! inderdaad wat weinig volk... in elk geval we had a blast en hopen we dat jullie't ook leuk vonden... Het was ver rijden, en aangezien we na het concert onmiddellijk alles al moesten opruimen en inkisten ben ik spijtig genoeg niemand tegengekomen... De overige bands waren zeker niet slecht, ik was zelfs onder de indruk; ik denk inderdaad wel dat het een geslaagde avond was, desondanks de lage opkomst. Hopelijk spelen we wat meer in Nederland in de toekomst; dus als jullie suggesties hebben voor boekingen enzo mag je die altijd mailen naar zjosuah@pandora.be Till next time (en op dit forum uiteraard) metal greetz, Filip MM |
|
Thnnx Filip voor het spelen met MM. Jullie speelden zwaar goed. Ik heb me ieder geval gruwelijk vermaakt. Ik was btw dat meisje met lang rood haar met een p60 shirt die foto's van jullie wilde maken. [Dit bericht is gewijzigd door metal-mixed-up op 09-03-2003 22:43] light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Filip zelf was niet vaak voor de camera grijpbaar maar toch: |
|
quote: Oeh ik ken een Zm-ster die heel blij gaat zijn met die foto... "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
hehe.. en als ik alleen Filip had uitgesneden was dat denk ik minder het geval geweest.. |
|
foto's mag je altijd mailen naar filip@curious.be ; we zijn bezig met een nieuw onderdeel op de site (en je naam wordt uiteraard wel vermeld bij de foto) dat soon (eind deze maand?) online zal komen... hoe meer foto's hoe meer vreugd blij dat jullie het goed vonden! bedankt alvast en tot de volgende keer greetz, Filip MM |
|
U heeft mail |
|
Filip, je krijgt binnenkort mail van me met de foto's van zaterdagavond. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
|
|
Ook de foto's van MMU staan op onze site. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |