|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
APRIL - MAY 2003 SIX FEET UNDER 28.06.nl haarlem - patronaat 29.06.nl zwolle - hedon [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-03-2006 16:35] |
|
Leuk zaaltje dat patronaat |
|
Ik zal er zijn! |
|
zijn dat de enige data in nederland? |
|
quote: hell yeah Je moeder. |
|
quote: Hell yeah Ik ben erbij in het Patronaat, zoals gewoonlijk... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
zeker nog niet bekend wat het voorprogramma wordt? btw misschien handig de titel wat aan te passen en nog iets: quote: april = 4 mei = 5 tour is = 6 [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 24-02-2003 23:32] Je moeder. |
|
zwolle: - karnivoor - h-k - mcdoom - impaled sucubus - haarlem: - Je moeder. |
|
That sucks...waarom niet in Metropool of Atak?? the only pleasure is pain |
|
omdat ik in zwolle woon Je moeder. |
|
de rest van de tour: SIX FEET UNDER 28.06.nl haarlem - patronaat 29.06.nl zwolle - hedon 01.07.ch pratteln - z7 02.07.a vienna - arena 03.07.a salzburg - rockhouse 04.07.d roitjhera - with full force 05.07.bl dessel - graspop 06.07.nl arnhem - willem II 07.07.uk london - underworld 09.07.fr paris - locomotive (ovb) |
|
arnhem willem1.... I am there ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Ze komen dus gewoon in Juni Uiteraard ben ik erbij in het "Patronaat" (dat er tegen die tijd dus niet meer is, SFU komt in een andere zaal in haarlem, georganiseerd door het Patronaat) Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Nice band maar ik wil nog een eindje wachten After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Ach wat leuk, we maken weer een lijstje. quote: |
|
Waarom mist Baroeg zo vaak de laatste tijd!? |
|
quote:Wat een onzin, Six Feet Under zorgt voor een volle bak daar, en dat boeit een zaal, niet of er één of ander obscuur pruts bandje te versterkers staat te vrkrachten waar 3 sukkels naartoe komen |
|
quote: Als je naar Metropool of Atak kunt dan kun je ook naar Zwolle. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
zwolle: - karnivoor - h-k - mcdoom - impaled sucubus - bram - ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ SFU in Hedon?? nou nou er kunnen maarliefst bijna 500 mensen in Hedon, dat gaat een stuk drukker worden dan bij Severe vrees ik... Nabua Vonveilla |
|
quote: Waar the f*ck zie jij dat staan? |
|
quote: Hier: SIX FEET UNDER 28.06.nl haarlem - patronaat 29.06.nl zwolle - hedon 01.07.ch pratteln - z7 02.07.a vienna - arena 03.07.a salzburg - rockhouse 04.07.d roitjhera - with full force 05.07.bl dessel - graspop 06.07.nl arnhem - willem II 07.07.uk london - underworld 09.07.fr paris - locomotive (ovb) Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
het is de willemeen in arnhem of de willem 2 in den bosch. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Ik hoop Arnhem! dan ga ik! |
|
zwolle: - karnivoor - Nix - h-k - mcdoom - impaled sucubus - Bram - ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
zwolle: - karnivoor - Nix - h-k - mcdoom - impaled sucubus - Bram - ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Arnhem - Visor Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |