|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
van de Radarwebsite: De Canadese regering heeft het quotem voor de jacht op zeehonden verhoogd om de te lage visstand tegen te gaan. De komende drie jaar mogen er 1 miljoen zeehonden worden gedood. Het Wereld Natuur Fonds onderschrijft dit plan, tot grote verontwaardiging van onder meer Bont voor Dieren, Greenpeace het het International Fund for Animal Welfare. Het WNF onderneemt niks tegen de aangekondige jacht omdat de zeehond niet met uitsterven bedreigt wordt. Het argument van het WNF, dat zij voor het behoud van een afgewogen ecosysteem zijn, gaat voorbij aan het leed dat de zeehonden wordt aangedaan, vindt het Internationaal Dierenfonds (IFAW). Uit een eerder uitgegeven persbericht blijkt namelijk dat de zeehonden doodgeknuppeld gaan worden, zodat hun huiden nog bruikbaar zijn voor de verkoop. Bont voor Dieren vindt dit onaanvaardbaar en roept op tot een e-mailactie om het WNF ertoe te bewegen om hun standpunt aan te passen. Op de website van Bont Voor Dieren kunt u een e-mail sturen naar het WNF en de Canadese regering. www.bontvoordieren.nl If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Het argument van het WNF, dat zij voor het behoud van een afgewogen ecosysteem zijn, gaat voorbij aan het leed dat de zeehonden wordt aangedaan, vindt het Internationaal Dierenfonds (IFAW). als dat zo is.... we moeten ook niet de hondjes sparen als ze veel te veel worden ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Het WNF heeft ook prins Bernard als ambassadeur gehad. Iedereen weet hoe hij met dieren omgaat. [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 24-02-2003 20:37] Don't blush when I rip you open |
|
Als er haaien worden afgemaakt, ga je ook niet zeuren. Ah, schattige zeehondjes. |
|
Ik heb de beelden gezien, te ziek voor woorden.. Je ziet die beesten echt lijden, na 1 klap zijn ze namelijk nog lang niet dood. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
WNF .. hmm dus volgens hun moet er een gezond leefmilieu zijn ... samenvattend, er zijn teveel mensen dus van het WNF mag je mensen vermoorden ! COOL |
|
quote: Daarom slaan ze ook vaker. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: kijk das dus de foute manier... als je het zo nodig moet doen... maarja er mag niks gebeuren met het bond natuurlijk The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
mens = laf die beesten kunnen nix terug doen gvd Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Grappig Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Eens. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 24-02-2003 20:21] |
|
Kramy en Wlad zijn het eens?? Jongens, wat vinden jullie ervan als ik eens langs kom met m'n knuppeltje en jullie langzaam dood ga rossen? Jullie handen en voeten zijn gebonden, je kunt je niet verdedigen. Zodat jullie eerst nog een poosje kreperend op de grond liggen voordat je sterft. En als ik dan denk dat je dood bent en een paar minuten later zie ik je een wanhoopspoging doen om te vluchten dat ik dan de genadeklap geef. Lekker, zwemmen in je eigen bloed, erg grappig ook. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Lijkt me best vermakelijk op zich, Maar ik doelde meer op de extreme heisa eromheen, terwijl toch niemand iets doet, en op de reactie van het wereld natuur fonds. Kortom: grappig. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: En daar heb je de kern van dit sensatie verhaal. |
|
Ook al vind je de heisa eromheen overdreven is het nogal ongepast om het woord grappig te gebruiken bij dit onderwerp. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Al waren zeehondjes de lelijkste gedrochten op de Aarde... dáár gaat het dus niet om; ik ben uberhaupt tegen jacht op welk dier dan ook. Behalve bepaalde stammen die nog dicht bij de natuur leven en zo nu en dan een dier vangen om met de rest van hun stamleden en familie het dier te nuttigen en van de botten en het vel gereedschap en kleding e.d. te maken, is het wat mij betreft verder onnodig om dieren te vermoorden, want dat is dan eigenlijk altijd uit economisch oogpunt. De mens moest zich wat dat aangaat diep schamen. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Gatverdamme!!! Wat een schoften!!! *heeft gemaild* [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 24-02-2003 20:47] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
*heeft zin om het WNF te schoppen* |
|
quote: WWNF zet zich wel in voor de bescherming van verschillende haaiensoorten. die worden ernstig bedreigd door visvangst(geen grapje). Ik heb de documentaire niet gezien helaas. Ik vind het een moeilijk punt. WNF beschermt in principe alleen soortendie op uitsterven staan, ongeacht knuffelbaarheid. Je hoort ze ook zelden of nooit over de varkens in de bioindustrie bijv. Dierenleed valt buiten hun doelstelling. Of dat goed is is natuurlijk een tweede. Maar die organistaie kan ook niet alles aan denk ik maar zo dus moeten ze het maar bij het beschermen van met uitsterven bedreigde soorten houden. maar waarom zit Green peace of zoiets er niet boven op? die pakken zulke dingen eerder aan. En ik hoop maar dat mensen die bont dragen hun portemonnee verliezen ofzo (ik zal ze maar geen ernstige ziekte toewensen). |
|
quote: Schop eerder mensen die per se bont willen dragen. |
|
quote: Als je daar over nadenkt, dan is dat ook redelijk bizar. Waarom moeten mensen zich dan weer inspannen om bepaalde diersoorten van uitsterven te redden... In de loop der evolutie zijn er -tig soorten gekomen en -tig soorten gegaan... dat hoort nu eenmaal bij de evolutie. Dan snap ik het wel weer dat ze zich inzetten wanneer door toedoen van mensen er dieren dreigen uit te sterven... lastig onderwerp. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Omdat de meeste, zoniet allemaal, uitsterven door menselijk handelen. Bijv: Gorilla's sterven niet uit omdat ze niet zijn aangepast aan hun leefomgeving maar omdat rijke westerlingen asbakken willen hebben van een gorillahand of omdat hun vlees wordt opgegeten door vluchtelingen. Dus dan vind ik bescherming niet meer dan gerechtvaardigd. |
|
quote: ja, dan wel... maar toch gek dat het eerst zover moet komen dat ze bijna uitgestorven zijn, toch? Want als er nog 5 miljoen gorilla's waren, deed het WNF niets... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
sommige dingen zijn echt te gek voor woorden... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: Idd, maar dat is nu eenmaal hun manier van werken. En ik hoop toch dat mensen WNF blijven steunen ondanks deze uitglijder. Want al met al doen ze goed werk. En er zijn gelukkig genoeg organisaties die vooral op wreedheden en dierenleed zijn gespitst. Dus mogelijk is het nuttig om zo een groepering aan te schrijven? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |