|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
haal dan al die tandeloze nu-metal interviews eruit |
|
quote:rofl |
|
Sja.. We hebben er toch nog altijd minder dan Aardschok of Rocktribune lijkt me. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Hmm, ik haalde hem eerder altijd bij Pop-eye in Hengelo of bij Metalmania in Nijverdal. Hoe komt het dat ze daar niet meer verschijnen dan? Ik mis mijn blaadje I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: idd dat doe ik ook nog altijd. en als je het kut vind dan hoef je hem natuurlijk niet te lezen.. |
|
Ik kijk de mindview altijd even door als ik cd's aan het luisteren ben in den cd winkel (liggen dan binnen handbereik). Maar ik zou hem niet missen als hij opeens weg is. |
|
quote: Neem dan een abonnement? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
He he, als ik het blaadje nog ergens kan krijgen dan doe ik dat natuurlijk liever. 1 woord: G-R-A-T-I-S I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Langs de andere kant krijg je het natuurlijk thuis, en je haalt een deel van je geld er al uit met een van die cd'tjes... Maar als je per se gierig wil zijn [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Ik denk dat true metalheads gewoon puur uit principe over alle metalboekskes moeten zagen, dont worry |
|
quote: Natuurlijk moet dat, ieder echt deftig boekske bestaat uit zwart/wit copies van slechte kwaliteit, kost minstens even veel als de aardschok en is bijna nergens te vinden (ik zeg niet dat er geen goede underground bladen zijn hé) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: lol Wel ik ben in ieder geval trots dat ik ervoor werk.. Mindview heeft altijd zowel de Belgische undergound gesteund als interviews met wereldgroepen gebracht. De format heeft zijn beperkingen, maar we doen het toch maar mooi elke maand. En in juni komt nummer 100 uit. Mindview bestaat ondertussen al tien jaar en dat wil toch iets zeggen. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Wegens de crisis in de mzuiekwereld heeft Mindview zijn publicatie van deze maand moetne beperken tot 16 pagina's. De rest van de interviews vind je op www.mindview.be Je vindt er oa. Anthrax, Porcupine Tree en satyricon (by meeeeeee :-) ) enjoy!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik vond al dat hij zo dunnetjes aanvoelde... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Vind mindview wel een leuk boekje, als ik in de cd-zaak hier bij mij binnenga ligt het er meestal wel, maar soms ook niet Eens kijken of het er nu ligt. |
|
quote: Crisis??? Ikke van niks weten? Ik vind de Mindview ook best n leuk boekje, en de volgende is vast nog leuker |
|
quote:En o wat is het toch fijn om in zo'n geval voor een e-zine te schrijven.. Maar ik heb Mindview ook geregeld gelezen... Prima blaadje hoor als je het aan mij vraagt... |
|
Mindview wordt in Nederland nog steeds verdeeld. alleen heeft de distributiefirma een deal gesloten met een cd-keten zodat een aantal vaste adressen van vroeger minder of soms geen Mindviews meer ontvangen. Om Mindview in Nederland vlot te verdelen zoals in Vlaanderen zouden we onze oplage met zo'n 10.000 exemplaren moeten verhogen. Onze adverteerders zien de daarbij horende prijsverhogingen niet zitten, dus houden we maar bij onze 32.000 exemplaartjes elke maand, zeker met de crisis die er nu heerst bij veel labels. |
|
Voor wie interesse heeft, de cd-keten waar Mindview door Distribee in Nederland verdeeld wordt is Music Store. |
|
quote: bij de music-store in almelo is ie wel te krijgen |
|
quote: Leviathanica zegt: Goed blad! *Was even vergeten dat er nu ingelogd was onder Murderer.* [Dit bericht is gewijzigd door Murderer op 14-05-2003 23:01] |
|
De nieuwe Mindview, nummer 99, ligt eind deze week in de Nederlandse verdeelpunten |
|
nog lumineuze ideetjes voor deel 100? |
|
Wees maar zeker Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |