IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Mindview Vorige pagina | Volgende pagina
AgonY
Usericon van AgonY
Posted 30-06-2003 20:35 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2003 14:34 schreef XnegativeX het volgende:
Het blad zit weer goed in elkaar. Mooie interviews en goede reviews. Alleen jammer van Ajattara .

De profielen van de Mindview-medewerkers zijn ook erg informatief
Je beseft nu toch dat ik je moet vermoorden?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 30-06-2003 20:39 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Informatief? Ik heb er gewoon op los gezwetst...


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 30-06-2003 20:43 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 20:39 schreef Asherah het volgende:
Informatief? Ik heb er gewoon op los gezwetst...


Dat las ik ja.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-06-2003 20:43 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 30 juni 2003 20:35 schreef AgonY het volgende:
Je beseft nu toch dat ik je moet vermoorden?


Daar hoopte ik al een beetje op


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 30-06-2003 20:44 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Als ze daarna even bij mij op de koffie komt, vertellen over alle bloederige praktijken vind ik het goed.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-06-2003 20:44 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 30 juni 2003 20:39 schreef Asherah het volgende:
Informatief? Ik heb er gewoon op los gezwetst...


En toch wist je Henka er even heel subtiel in te verwerken. Ik ga ook bij een band denk ik.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 30-06-2003 20:45 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 20:44 schreef XnegativeX het volgende:
En toch wist je Henka er even heel subtiel in te verwerken. Ik ga ook bij een band denk ik.


Nee dat formuleer je weer niet goed, WIJ gaan dan in een band.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 30-06-2003 20:46 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 20:44 schreef XnegativeX het volgende:
En toch wist je Henka er even heel subtiel in te verwerken. Ik ga ook bij een band denk ik.


OK, betrapt


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 01-07-2003 0:59 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

subtiel?


Metal
Usericon van Metal
Posted 01-07-2003 15:07 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

Ging de mindview geen database aanleggen van alle belgische metalbands? ik dacht dat er reeds een lijstje zou te vinden zijn in deze laatste uitgave...of komt dit nog?


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Plop
Usericon van Plop
Posted 01-07-2003 17:21 by Plop Wijzig reactieProfiel van PlopQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 15:07 schreef Metal het volgende:
Ging de mindview geen database aanleggen van alle belgische metalbands? ik dacht dat er reeds een lijstje zou te vinden zijn in deze laatste uitgave...of komt dit nog?



Daar wordt aan gewerkt (komt wel alleen op de site, die database) maar onze webmaster heeft een zware examenperiode achter de rug. Hij begint nu een beetje op zijn positieven te komen, dus nog een beetje geduld


Plop
Usericon van Plop
Posted 01-07-2003 17:22 by Plop Wijzig reactieProfiel van PlopQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 20:35 schreef AgonY het volgende:
Je beseft nu toch dat ik je moet vermoorden?


en ik die dacht dat we bij Mindview nieuwe krachten een degelijke opvoeding geven....


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 02-07-2003 22:55 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 17:22 schreef Plop het volgende:
en ik die dacht dat we bij Mindview nieuwe krachten een degelijke opvoeding geven....
in dit geval was het blijkbaar te laat


Plop
Usericon van Plop
Posted 30-07-2003 14:14 by Plop Wijzig reactieProfiel van PlopQuote dit bericht

Mindview 101 ligt eind deze week in de verdeelpunten in Nederland. Interviews met Spineshank, Nevermore, Elis, Gaia Epicus, Backfire! etc.... Festivalnaweeën met Sweden Rock, Graspop & Rock Werchter...


svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 30-07-2003 15:52 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 14:14 schreef Plop het volgende:
Mindview 101 ligt eind deze week in de verdeelpunten in Nederland. Interviews met Spineshank, Nevermore, Elis, Gaia Epicus, Backfire! etc.... Festivalnaweeën met Sweden Rock, Graspop & Rock Werchter...



Alleen foto's van Graspop, komt er geen bespreking??


Plop
Usericon van Plop
Posted 30-07-2003 20:19 by Plop Wijzig reactieProfiel van PlopQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 15:52 schreef svartsyn het volgende:
Alleen foto's van Graspop, komt er geen bespreking??


Bespreking staat binnenkort op de site: www.mindview.be


Plop
Usericon van Plop
Posted 21-09-2003 12:48 by Plop Wijzig reactieProfiel van PlopQuote dit bericht

Mindview 102 ligt nu ook in de Nederlandse verdeelpunten. Gewoontegetrouw in september een dubbele coverstory (Ill Nino / Iron Maiden). Verder interviews met U.D.O., Limp Bikzit, Jeff Scott Solo, Arch Enemy, Dying Fetus, Sick Of It All etc...
Let ook eens op de volledig vernieuwde cd-sectie


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 21-09-2003 20:27 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

www.deathmetal.be heeft alle Belgische bands toch al?


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 21-09-2003 21:19 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Jamaar die zijn geen echt magazine...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 21-09-2003 21:27 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Najah, je moet het zelf weten.
Het is de informatie die telt.


Plop
Usericon van Plop
Posted 20-10-2003 15:07 by Plop Wijzig reactieProfiel van PlopQuote dit bericht

Aan de vooravond van de Mindview feestmaand pakken we uit met een extra dikke uitgave. Mindview 103 is liefst 48 pagina’s dik en is gevuld met interviews met Arachnica (onze coverstars deze maand), Epica, Sengir, Gary Hughes, Iced Earth (pas op 9/10 gedaan in Amsterdam door Sharteel- thanx voor het vlugge werk), Life of Agony, Machine Head, Tud Russel, First of Fury, Head Meat, Pennywise, 25 Ta Life, Deviate, Tiamat, Moonspell, Six Feet Under, Funeral for A Friend (voorprogramma Maiden), My Ruin, Sun Caged, Burnt by The Sun, Adema, Axenstar & Deep Purple. Daarnaast weer ruim 200 cd-reviews en dan weet je dat je de komende weken weer heel wat leeswerk hebt....
Website bezoekers krijgen de komende weken ook nog wat extra’s op hun boterham. Zo vind je nieuwe interviews op www.mindview.be van Anathema, Zyklon, Inhume, Skid Row, The Crown, Mick Box. Later deze maand mag je ook nog interviews met Morbid Angel en Stratovarius verwachten op de site.

[Dit bericht is gewijzigd door Plop op 20-10-2003 15:08]


Daops
Usericon van Daops
Posted 22-11-2003 20:40 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Is Mindview tegenwoordig nog in Tilburg verkrijgbaar? Zie hem jammer genoeg al een tijdje nergens meer liggen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2007 17:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2007 16:11 schreef mindviewchief het volgende:
Nog enkele dagen en dan is het weer zo ver: De Graspop Metal Meeting opent zijn deuren voor een driedaags metalfeestje. Dit jaar pakt Mindview uit met een spectaculaire stickeractie. Onze huiscartoonist Rutger Ockhorst maakte voor ons twee exclusieve metalstickers die onze medewerkers aan de man zullen brengen tijdens deze Graspop driedaagse.
Voor wat hoort wat, dus Mindview heeft gezorgd voor een prijzenkast om U tegen te zeggen. En nog beter, iedereen die een sticker koopt van een van onze medewerkers of aan de Mindview stand heeft prijs.

Zo steken er in de prijzenkast naast heel wat exclusief heavy materiaal nieuwe cd’s van Mastodon, Mayhem & Static X, LP’s van o.a. Metallica, Vital Remains, After Forever…, posters van Type O Negative, Dream Theater, Kamelot…, een EHBO kit van Iron Maiden, concerttickets van o.a. Rage, Metal Female Voices, Pestpop 2008, Diamond Head, diverse T-shirts en nog veel meer….

Wil je alvast een kijkje nemen van hoe de stickers er uit zien, surf dan naar www.mindview.be




Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-08-2009 20:22 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

De voorbije maanden bekroop ons steeds meer het gevoel dat we in Mindview onze journalistieke creativiteit niet meer kwijt raakten. Ideeën zat, maar het concept van Mindview bood de laatste tijd geen enkele ruimte meer om die ideeën ook effectief uit te werken.

Na weken brainstormen zijn we tot het besluit gekomen om de gedrukte Mindview versie in de prullenmand te gooien en uit te pakken met een compleet nieuw concept onder de noemer Mindview en meer…

Mindview zal in de toekomst garant staan voor een digitaal pakket waarin rock en metal centraal staan, maar waar ook aandacht zal besteed worden aan lifestyle, gaming, movies etc…

In de tweede helft van september zal Mindview ook uitpakken met een volledig nieuwe website. Ondertussen zal er vanaf dinsdag 25 augustus dagelijks iets nieuws te beleven zijn op onze website met de lancering van drie vaste rubrieken waaronder Wartaal (metalnieuws).

Mindview zal wekelijks uitpakken met een digitaal tijdschrift met interviews, cd-reviews, lifestyle artikels etc…. Dit alles mooi verpakt in een digitale bladerbrochure.
De eerste uitgave, Mindview 161 staat vanaf nu online met o.a. artikels over Spoil Engine, Epica, 3 Inches Of Blood, Cindy Frey en nog veel meer. Ontdek ook nieuwe rubrieken zoals de Platenkast, Gespot, Lensverhalen etc…

Surf naar www.mindview.be en ontdek Mindview Digitaal

Reacties op de vernieuwde formule kan je steeds kwijt op mindview@telenet.be

Peter Rotthier (Mindview)

Erg verstandige overstap

edit: hehe, en ik sta er zelfs ook in deze maand

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 24-08-2009 1:03]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-08-2009 20:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

beetje jammere zaak vinnek


signature


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen