|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee (ftp?) |
|
quote: Ja! geweldige band! Nou, onuitspreekbaar.. valt wel mee hoor... gewoon oplezen zoals het er staat.... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
inderdaad een erg gave band.. je spreekt het trouwens uit als 'nin-giz-hidda' |
|
Nou, zo goed is hij dus niet als je steeds alleen maar de eerste minuut draaid |
|
quote: draait Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Nou ik vind het maar een matige band. Maar ja smaken verschillen Immortal Pride |
|
gave band! |
|
Heb het nu ook .. Eens proberen ... |
|
Ik vind de grnut niet bij de muziek passen .. en veel teveel keyboards |
|
Ratel ratel, U hoort zo van mij. Bazzio Attacks!!! |
|
Nee, ik vind het niet wat .. standaard gothicmetal met alleen mannenstem .. |
|
maakte vorig jaar kennis met deze band, soms leuke stukjes, maar het is niet echt mijn smaak Nabua Vonveilla |
|
De 2 1e nummers geluisterd, maar nee, is niets voor mij. Te veel happy keyboards en idd die grunt is minder. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Symphonic Black Metal dus (wat ben ik aardig)! Ik vind de versie van "Mistress Of The Night" die ook op "Mistress Of The Night" zelf staat geweldig... nergens te krijgen overigens. De versie van Demigod valt wat tegen, maar toch leuke Deutschen muzak! Samples op: http://ninnghizhidda.darkwood.com/Music.html Edit: liev [Dit bericht is gewijzigd door RdP op 25-02-2003 16:04] Hakkuh |
|
quote: LOL Gaat heen met je Type O Negative is Gothic Rock. |
|
quote: Zoals ik al zei vind ik het wat te hard om het "standaard Gothic Metal" te noemen. Maar het heeft nou ook weer niks met Black Metal te maken. Dat mensen Cradle of Filth 'Black Metal' gaan noemen is al erg genoeg, laten we Ninnghizhidda hier maar buiten laten. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Sommige stukken zijn idd wat harder dan een bijv. Theatre of Tragedy. Als ik zoiets als dit wil horen maar dan wel goed, dan zet ik Exhumation op. |
|
RdP maakt altijd leuke grapjes hier!! Hij houdt de boel tenminste nog es een beetje wakker met z'n praatjes |
|
quote: Uhhh Exhumation??? Heb hier 1 cd'tje van maar dat lijkt me toch wel erg duidelijk death metal. Waarschijnlijk een aardige metamorfose ondergaan. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ik vind exhumation toch aardig wat doom invloeden hebben. Beetje vergelijkbaar met een band als Runemagick |
|
quote: Heel wat melodieuze en langzame stuk iig maar daarintegen ook een hoop hakkende stukken. Ik heb hun eerste cd daarna heb ik ze niet meer gevolgt. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ninnghizhidda is gaaf! , vriend van mij heeft het album Blasphemy en toen ik het voor het eerst hoorde had ik echt zoiets van , beukt er lekker in allemaal. Kankerlul |
|
Hun laatste CD Demigod gekocht...spijt van. Slap album. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Het begint wel ontzettend tof Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Is dat Seas of ... toevallig ? Die heb ik namelijk op mp3, en vind het erg lekkere muziek [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 25-02-2003 21:13] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |