IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Ninnghizhidda Volgende pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-02-2003 10:50 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Laats heb ik 2 cd's van deze vrij harde Gothic band binnengehaald.

Blasphemy: Je kan het bijna Gothic/Death noemen, het is vrij zwaar gitaar werk en vrij bruute grunts, maar compleet doordrenkt met keyboards. Misschien wat voor Cradle fans, maar dit is duidelijk toffer

Demigod: Hun laatste album begint zo godschruwelijk goed dat ik na 2 weken nog steeds de eerste minuut van het album steeds beluister

Nog meer mensen bekend met deze band met onuitspreekbare naam?

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-02-2003 10:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee (ftp?)

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 25-02-2003 10:53 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 25 februari 2003 10:50 schreef Claw het volgende:
Laats heb ik 2 cd's van deze vrij harde Gothic band binnengehaald.

Blasphemy: Je kan het bijna Gothic/Death noemen, het is vrij zwaar gitaar werk en vrij bruute grunts, maar compleet doordrenkt met keyboards. Misschien wat voor Cradle fans, maar dit is duidelijk toffer

Demigod: Hun laatste album begint zo godschruwelijk goed dat ik na 2 weken nog steeds de eerste minuut van het album steeds beluister

Nog meer mensen bekend met deze band met onuitspreekbare naam?

Ja! geweldige band! Nou, onuitspreekbaar.. valt wel mee hoor... gewoon oplezen zoals het er staat....

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 25-02-2003 11:20 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

inderdaad een erg gave band..

je spreekt het trouwens uit als 'nin-giz-hidda'

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 25-02-2003 13:42 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Nou, zo goed is hij dus niet als je steeds alleen maar de eerste minuut draaid

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 25-02-2003 13:46 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2003 13:42 schreef Inside-Lie het volgende:
Nou, zo goed is hij dus niet als je steeds alleen maar de eerste minuut draaid

draait

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Falkh
Usericon van Falkh
Posted 25-02-2003 14:28 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Nou ik vind het maar een matige band. Maar ja smaken verschillen

Immortal Pride

IzMe
Usericon van IzMe
Posted 25-02-2003 14:32 by IzMe Wijzig reactieProfiel van IzMeQuote dit bericht

gave band!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-02-2003 14:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb het nu ook ..
Eens proberen ...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-02-2003 15:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik vind de grnut niet bij de muziek passen .. en veel teveel keyboards

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 25-02-2003 15:33 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ratel ratel, U hoort zo van mij.

Bazzio Attacks!!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-02-2003 15:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee, ik vind het niet wat .. standaard gothicmetal met alleen mannenstem ..

¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 25-02-2003 15:43 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

maakte vorig jaar kennis met deze band,
soms leuke stukjes,
maar het is niet echt mijn smaak

Nabua Vonveilla

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 25-02-2003 15:44 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

De 2 1e nummers geluisterd, maar nee, is niets voor mij. Te veel happy keyboards en idd die grunt is minder.

Bazzio Attacks!!!

RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 25-02-2003 16:03 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2003 15:39 schreef Jenje het volgende:
Nee, ik vind het niet wat .. standaard gothicmetal met alleen mannenstem ..

Symphonic Black Metal dus (wat ben ik aardig)!

Ik vind de versie van "Mistress Of The Night" die ook op "Mistress Of The Night" zelf staat geweldig... nergens te krijgen overigens. De versie van Demigod valt wat tegen, maar toch leuke Deutschen muzak!

Samples op: http://ninnghizhidda.darkwood.com/Music.html

Edit: liev

[Dit bericht is gewijzigd door RdP op 25-02-2003 16:04]

Hakkuh

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-02-2003 16:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2003 16:03 schreef RdP het volgende:
Symphonic Black Metal dus (praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt )!

LOL

Gaat heen met je Type O Negative is Gothic Rock.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-02-2003 16:09 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 25 februari 2003 16:03 schreef RdP het volgende:
Symphonic Black Metal dus (wat ben ik aardig)!

Zoals ik al zei vind ik het wat te hard om het "standaard Gothic Metal" te noemen. Maar het heeft nou ook weer niks met Black Metal te maken. Dat mensen Cradle of Filth 'Black Metal' gaan noemen is al erg genoeg, laten we Ninnghizhidda hier maar buiten laten.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-02-2003 16:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2003 16:09 schreef Claw het volgende:
Zoals ik al zei vind ik het wat te hard om het "standaard Gothic Metal" te noemen. Maar het heeft nou ook weer niks met Black Metal te maken. Dat mensen Cradle of Filth 'Black Metal' gaan noemen is al erg genoeg, laten we Ninnghizhidda hier maar buiten laten.

Sommige stukken zijn idd wat harder dan een bijv. Theatre of Tragedy. Als ik zoiets als dit wil horen maar dan wel goed, dan zet ik Exhumation op.

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 25-02-2003 20:34 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

RdP maakt altijd leuke grapjes hier!! Hij houdt de boel tenminste nog es een beetje wakker met z'n praatjes

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 25-02-2003 20:44 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2003 16:11 schreef Jenje het volgende:

Sommige stukken zijn idd wat harder dan een bijv. Theatre of Tragedy. Als ik zoiets als dit wil horen maar dan wel goed, dan zet ik Exhumation op.

Uhhh Exhumation??? Heb hier 1 cd'tje van maar dat lijkt me toch wel erg duidelijk death metal. Waarschijnlijk een aardige metamorfose ondergaan.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-02-2003 20:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2003 20:44 schreef Verval het volgende:
Uhhh Exhumation??? Heb hier 1 cd'tje van maar dat lijkt me toch wel erg duidelijk death metal. Waarschijnlijk een aardige metamorfose ondergaan.

Ik vind exhumation toch aardig wat doom invloeden hebben. Beetje vergelijkbaar met een band als Runemagick

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 25-02-2003 21:00 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2003 20:45 schreef Jenje het volgende:
Ik vind exhumation toch aardig wat doom invloeden hebben. Beetje vergelijkbaar met een band als Runemagick

Heel wat melodieuze en langzame stuk iig maar daarintegen ook een hoop hakkende stukken.
Ik heb hun eerste cd daarna heb ik ze niet meer gevolgt.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 25-02-2003 21:02 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Ninnghizhidda is gaaf! , vriend van mij heeft het album Blasphemy en toen ik het voor het eerst hoorde had ik echt zoiets van , beukt er lekker in allemaal.

Kankerlul

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-02-2003 21:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hun laatste CD Demigod gekocht...spijt van.
Slap album.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-02-2003 21:09 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 25 februari 2003 21:08 schreef NecRobert het volgende:
Hun laatste CD Demigod gekocht...spijt van.
Slap album.

Het begint wel ontzettend tof

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-02-2003 21:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2003 21:00 schreef Verval het volgende:
Heel wat melodieuze en langzame stuk iig maar daarintegen ook een hoop hakkende stukken.
Ik heb hun eerste cd daarna heb ik ze niet meer gevolgt.
Is dat Seas of ... toevallig ? Die heb ik namelijk op mp3, en vind het erg lekkere muziek

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 25-02-2003 21:13]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com