|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb demigod, gevonden voor €5. Ik was aangenaam verrast, want één goed nummer op een verzamelaar maakt géén goede CD. Het steekt allemaal goed in elkaar en het is niet vervelend na het 3de nummer, zoals al te vaak het geval is bij bands die deze weg willen inslaan met hun muziek. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Stem van zanger had wat beter gekunnen, maar verder een top album! |
|
quote: Tis niet bepaald on-topic maar ik vind die zanger van Exhumation juist erg goed. Hij heeft een soort death grunt/scream met veel emotie. Vrij uniek als je het mij vraagt. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Hmmjjaaaa, maar af en toe vraag ik mij af of het niet een wat bruter kan .,.. soms vind ik em net ff te zwak |
|
Gothic? echt niet! Dit slaat nergens op. |
|
Ninghizidda is toch een Egyptisch onderwereld figuur? Dit slaat nergens op. |
|
ik ken allen de 2e, niet echt bijzonder maar t is no focking way gothic metal. |
|
Heb gister "Blasphemy" gedowned en het ligt erg lekker in het gehoor. Erg lekkere luistermuziek om bij weg te dromen! |
|
quote: Luister dan naar de eerste. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:liever niet |
|
Ik vind het geen ruk |
|
ik heb de eerste gekocht vanwege een nummer op een verzamel van ablaze geloof ik. En vanwege de sschieronuitspreekelijke naam. niet echt super tweede album gekocht omdat ik hem voor 5 eur meekonnemen. Wel aardige Heapy Metal Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
Blasphemy klinkt me te blij. Demigod kon leuk zijn [zonder uberslechte key's that is]. |
|
Demigod gaat wel... Dit slaat nergens op. |
|
Geen slechte muziek, maar ook lang niet goed. Ik vind die grunter maar niks en de nummers die ik heb gehoord hebben af en toe zo'n keyboard rideltje waarvan je denkt: "wat doet dit hier?" "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
[quote]Op 25 februari 2003 10:50 schreef Claw het volgende: Laats heb ik 2 cd's van deze vrij harde Gothic band binnengehaald. Beste Claw. Dit is een Black metal band intrant van Cradle en Dimmu. Een aanrader voor jou is. Tyrant-Legend. Deze band komt uit Japan, en spelen aardige Black metal. |
|
quote: Beste Krieg, lees het topik alsjeblieft goed door, en reageer met inhoud en doordachte argumenten, alsjeblieft! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Oh Morke van Orke, helemaal verkeerd gelezen, hoef je niet kwaad om te wezen. Even goeie vrinden hoor. |
|
quote: Cradle vind ik dan ook vrij harde Gothic metal. Gothic/Black metal zo je wilt. Maar om Ninnghizhidda "Black Metal" te noemen gaat me wat ver. Maar ach, what's in the name Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |