|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 26 april THE HAUNTED (SWE) Concert / Trash-metal / Zaal open: 20.30 uur Willemeen Arnhem Bron: www.willemeen.nl Of ze ergens anders komen weet ik niet en de support act ook niet. Entree ook nog niet bekend. |
|
27e Metropool Hengelo |
|
als alles goed gaat, komt judgement day als opener!!!! Oud Vuil. |
|
quote:Mooi, lekker bierhappen tijdens het voorprogramma is altijd leuk. Kan je uitgerust en zat naar de pit toe! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: grrr bangen zal je, al moet ik je van die bar weg slepen. Oud Vuil. |
|
quote:Ik ga mijn undersign subiet veranderen in iets als "Will bang for beer" What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
komt wel goed! word een vette avond dan, temeer omdat ik the haunted nog niet gezien heb. ben benieuwd. Oud Vuil. |
|
1 maal live gezien van een afstandje, in Göteborg... vond er niet veel aan |
|
quote:3 keer Dynamo '99 "ergens ooit in een zaal" 'xx Wacken ik meen '01 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik denk dat Hirogen en ik wel zullen komen. the only pleasure is pain |
|
quote: ah das mooi! gaak heen the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
is die nieuwe cd trouwens al uit? en is ie ook nog om aan te horen? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
is die nieuwe cd trouwens al uit? en is ie ook nog om aan te horen? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Hij is idd uit, maar kweetniet hoe die klinkt |
|
De nieuwe is te gek !!! BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik ben er bij in de Baroeg!! |
|
quote: Ook in de baroeg? |
|
quote:zaterdag komt mijn review ervan online... zeker niet verkeerd idd... |
|
even ter uwer informatie. voeg aan: Zaterdag 26 april THE HAUNTED (SWE) JUDGEMENT DAY (HOL) arnhem-willemeen enzo! Oud Vuil. |
|
Heersch! Hoe laat is dat afgelopen? Misschien kan ik dan met de trein nog terug. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik heb hem een keer in de cd-zaak geluisterd, en ik vond het niet vernieuwend zo op het eerste oor. Ik ben tevreden met mijn ene cd van The haunted (made me do it). Als ze niet dichterbij komen dan Arnhem kom ik daar misschien wel naartoe. |
|
Ik heb hun laatste ook wel. Ik vind hem beter als de 2e maar de 1e blijft toch de beste. Gewoon simpel, snel beukwerk. Zo hoor ik thrash graag! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Proficiat Wim (en Rajacker) |
|
quote:Mijn idee: http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=1834&lang=nl |
|
quote: ja ik kom ook! ben benieuwd naar judgement day |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |