|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
goddammit, anders is er al een topic over The Haunted. Weet iemand hoeveel entree kosten zijn? |
|
Nieuwe is best lekker moe'k zeggen |
|
Ik zit op het moment te luisteren naar Face down, de vorige band van Marco Aro. Ik vind het erg jammer dat Face down is opgeheven en dat Marco nu bij The Haunted zingt i.p.v. hun vorige zanger. Persoonlijk vond ik de vorige zanger mijn zijn agressieve stemgeluid beter bij The Haunted passen en Marco beter binnen het geluid van Face down. Daar komt nog eens bij dat ik Face down ook altijd al een geniale band heb gevonden en het erg jammer vind dat ze nooit meer dan 2 cd's hebben uitgebracht. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
The Haunted heeeeeerrrscht!!! Heb echt enorm genoten van ze op graspop en wow...wat een geweldige pit toen!!! |
|
|
|
HELL YEAH!!! Alle respect voor Marco maar Peter paste veel beter bij de sound van The haunted. Hij klonk gewoon veel agressiever. Moge het Marco goed gaan en moge hij ooit Face down weer oprichten I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
van de nieuwe ken ik alleen het nummer van godpuppet, gaaf nummer. die eerste cd vond ik kut, klonk veel te vrolijk No meat is sweater |
|
De originele zanger Peter Dolving is weer terug bij The Haunted. Lees het hier. http://www.cyklode.com/haunted/doc/news.htm |
|
je bent er wel erg laat me zeg, dat stond ver voor de herfstvakantie al op shadows of disgust. om precies te zijn, sinds 7 oktober.. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 29-10-2003 1:07] |
|
quote: Sorry hoor, maar had het hier nog niet gezien. |
|
quote: tadaaa, misschien bril kopen |
|
Miauw I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |