|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
andere vraag: exclusief voor zm? |
|
quote:Sepultura is dan in Nederland. Ik weet niet wie er nog meer interviews gaat afnemen. |
|
vraag over de ruzie tussen de gebroeders Cavalera dus of ze elkaar nog wel eens zien enzo. zou ik opzich wel willen weten Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
vraag: wanneer gaan jullie weer eens een goed album produceren in de trant van Arise en Beneath The Remains? ipv deze tribal bullshit! Das een goeie binnekomer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hehehehe, ik denk niet dat ze echt graag vragen over het 'max'-verleden willen beantwoorden .. krijgen ze denk ik al tamelijk vaak. |
|
anders nodig je max en zn pop band soulfly ook ff uit word vast super gezellig p.s voor vragen moet je gewoon over hun nieuwe album lullen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Joh!? Ik zou het meer op prijs stellen als er serieuze vragen hier neer gepletterd zouden worden... |
|
Gaat om die cover-ep ? Vraag naar de betekenis van de gecovered bands voor hun. |
|
quote: Het gaat over het nieuwe album, maar ik weet niet of er op/bij die promo ook die cover EP zit, anders was dat wel een goede vraag ja (dacht ik ook al aan, maar ik weet nog niet welke covers erop staan). |
|
Ik ook niet .. Sepultura heeft laatste tijd nou niet echt veel aandacht getrokken (kijk anders in de Aardschok, kun je vast wat vinden) |
|
quote: misschien heb je hier iets aan p.s. je kan ze vragen of ze op Graspop komen [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 27-02-2003 11:41] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Vragen omtrent Brazilie scoren ook aardig bij die gasten. Vraag aan die zwarte basketballster of 'ie al portugees lult en wat hij van het land/de wijven vindt.(hint: braziliaanse chix heerschen) Vraag aan de 3 anderen hoe het ervoor staat met de brazilianen en of het met Lula als president beter zal worden ofzo. (Ze hebben meerdere songs over politiek gemaakt) Vraag of ze contact hebben met Krisiun/Rebaelliun/Abominattion/<vul brazideath bandje in> of of ze uberhaupt de brazi-scene nog volgen of alleen de U.S.-Billboard. |
|
Ik ben wel benieuwd of ze net zoals Broeder Max zo 'In den Heere' zijn geworden.. |
|
KOLERE! Dat was ik vergeten...gODS kinderen |
|
Volgende week is het interview dus als jullie nog vragen hebben laat het ff weten. |
|
Waarom coveren jullie in godsnaam hellhammer !?!? Ik vind het een belediging voor Tom G Warrior dat een kutband als sepultura aan zo'n nummer komt. Ik, Wil Schuurman |
|
Graag even wat serieuzere vragen mensen! Hier schieten we geen kloot mee oO! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik wil echt niet zeuren / tegen jullie ingaan, maar interviewen doe je toch zelf ? Jij bent degene die het interview moet opstellen... en niet wij, ik vind dit zo onprofessioneel ... Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Is toch niets mee met inbreng van community members? Wie weet loopt er hier iemand nog met een hele originele vraag rond, dan is dat toch leuk? Voor de band, voor de interviewer, voor degene die antwoord krijgt op die vraag en voor de mensen die het interview lezen. Zolang de interviewers maar niet afhankelijk zijn van de inbreng hier. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
- Zijn ze opgelucht dat ze bij Roadrunner weg zijn? Zo ja, waarom en heeft het betrekking op de de komende tour en albums? |
|
euh... wat het nieuwe album met zich mee brengt... " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
of ze misschien hun volgende album bij graf-records willen uitbrengen. No meat is sweater |
|
De hier gevraagde vragen zijn nogal erg voor de hand en zullen echt niks bijdragen aan andere interviews van de meer mainstream bladen.Kan niemand dan met een interessant interview op de proppen komen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
*vol ongeloof* Mensen, hebben jullie nou echt helemaal niks te vragen aan de zanger van Sepultura??? *vol ongeloof* Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Toen Max nog stond te blêren misschien wel maar sinds ze Roots hebben uitgebracht ben ik de interesse in deze band kwijtgeraakt. Ik weet alleen dat de "nieuwe" zanger een neger is Maar, nogmaals, Max is cHRISTEN geworden (de hond), zijn de Sepultura-leden dat ook? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |