|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jezus.. wordt weer veel gekloot dus.. |
|
quote: beter dan niets... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:yup.. computers kunnen soms zo dwarsliggen als je iets wilt doen heb veel ervaring met SCSI-branders die het niet doen, videokaarten die niet herkend worden, bla bla 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-02-2003 15:52] |
|
rustig maar snaackje |
|
quote: Whahaha, het duurde bij mij meer dan een maand eer mijn scsi controller een beetje werkte *barst in tranen uit nu ik er weer aan denk* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Lotgenoot |
|
heb ik die nieuwe drivers geinstalleerd, doet ie het zelfs in het Creative prog niet meer!!! ik geef't op ik installeer vanavond de ouwe orginele drivers wel weer, en dan hoop ik maar dat ie't weer half doet. En dan kan ik alsnog proberen wat Magere_Hein zei.. I'll keep you posted maar moet nu werken Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: jammergenoeg wel En dat terwijl hij het op een andere computer WEL deed en nog eens met de zelfde drivers ook (van de zelfde diskette) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Aroussa, welke Windows heb je? Als je 95, 98, 2000 of XP hebt, moet je even in de veilige modus opstarten en nakijken of er geen dubbele drivers in het apparaatbeheer staan. verwijder daar de drivers voor je webcam, en probeer, nadat je opnieuw opgestart hebt in het mapje waar de ge-downloade drivers in staan een .inf te vinden. Deze kan je gebruiken om weer de cam te installeren. Dit slaat nergens op. |
|
wat ook soms werkt is om eerst de drivers te installeren en dan pas je usbstekkertje er in te doen... |
|
Verkoop hem |
|
quote: ik zal't proberen quote: maar hij vraagt om't stekkertje tijdens het installeren van de drivers.. ("sluit nu uw webcam aan en klik op OK" oid) Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
SCHITTEREND nu werkt ie helemaal niet meer!!! kheb alle drivers al 10x ge-de-installeerd en weer opnieuw geinstalleerd en nou doet ie het zelfs in dat Creative progje niet meer!!! RAAAAAAAAGHG!! *WOEST* Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
[leedvermaak mode] welkom in de wondere wereld van de computer [/leedvermaak mode] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Tip: kijk er even een dag niet naar, dat werkt altijd |
|
quote: HO!HO!HO!Ff...zij werkt met winDOS. Dusch:"welkom in de wondere wereld van winDOS" *en zou het XtraPain zijn?* |
|
quote: Hmpf... Irritante Linux-gebruiker |
|
He MBmarduk... Gebruik jij Linux? Nu ook? Als je ZM bekijkt? Ziet dat er een beetje uit? Dit slaat nergens op. |
|
ik ga vanavond een laatste poging wagen.. als ie dan nog niet werkt dan, dan, dan, dan.. dan ja dan laat ik hem nog even in de kast liggen tot ik een echte pc heb Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Ja. Ja, Uhm, in mijn opinie wel. Je hebt wel andere fonts (elke linux distributie heeft weer andere. Denk aan wel/niet-AA bijvoorbeeld. //tadaa... [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 28-02-2003 10:22] |
|
quote: Kan je deze webcam niet omruilen voor een andere (lees goede ) Enne, woon jij in R'dam Noord toevallig? Als je avatar een foto van je hoofd is kom je mij erg bekend voor namelijk.. |
|
Vet! Ikke benieuwd... Dit slaat nergens op. |
|
nog eentje [213kB] |
|
Mooi Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |