|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Je kan ook nog even uitzoeken wat voor een camera er echt in zit (Creative plakt alleen hun stickertje op de cam) En daar de drivers voor downloaden. Kans dat het een Aiptek, Philips of een of andere andere vage Koreaan is. Dit slaat nergens op. |
|
idd. gewoon andere drivers opt internet zoeken/ vinden. installeren. zo ben ik ook vant probleem af gekomen. " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
ik laat er wel iemand anders naar kijken voordat ik alles sloop.. quote: en nee ik woon niet in Rotterdam Noord en ja! dat is mijn hoofd Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Vrouwen en computers.... *ducks for cover* quote: Ze had je tweelingzus kunnen zijn |
|
quote: |
|
webcam probleempje Ik heb een Logitech quickcam gekocht. Werkt perfect, geen enkel probleem. Nu, als ik via MSN die webcam opzet, genereert die blijkbaar op 3 uur tijd 150MB upload, wat neerkomt op iets van een 14 kB per seconde. Het probleem is dus dat Telenet hier maar 1,5 GB upload per 30 dagen toelaat, en ik dus heel snel in de problemen ga zitten (omdat ik ook nog wel op p2p programmas zit, en FTP). Kan die upload niet beperkt worden tot iets van een 5kbps of zo? Daar zou ik makkelijker mee kunnen leven. Iemand hier ervaringen mee, of kent iemand eventueel andere software waarmee ik semi-streaming beelden zou kunnen versturen aan minder upload? |
|
quote: Lijkt me een vrij standaardprobleem, ik zou gewoon even www.tweakers.net afspeuren naar een antwoord, wellicht dat er betere software bestaat waarmee dat wel kan |
|
Of anders je webcam resolutie wat lager instellen? 160x120 of 80x60 ofzo. T wordt er niet duidelijker op maar met zo'n beperkte upload moet je toch wat (kolere 1,5 Gb, ik zit met 50 Gb up per maand al in de problemen...) Zenial |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Wil iemand met me cammen? |
|
Ik heb niet eens een webcam. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Toen ik 17 ( en dun ) was ging ik altijd in een hemd achter de webcam van een kam'raad (Elmar) naar pedo's zoeken op het internet. Ik deed dan net mijn hoofd niet in beelden en zei dat ik 12 was, wat volgensmij redelijk geloofwaardig overkwam gezien ik toen wel een beetje lang haar had en een iel lijf. Veel rare mensen gezien en voor joker gezet! Zelfs ooit een metalhead van een Nederlandse band die een vrouw en twee kinderen had! Ik stuurde hem hierna een Email vol emotionele chantage en kreeg hierna een hele treurige reply van hem; "ik ben aan de drugs, ik doe het nooit meer, het spijt me, mijn kinderen zijn me alles, ik dit ik dat ik boo hoo hooo". Na, anyway. hierzo een oude screenshot van deze pedo die is betrapt achter de webcam. Moge één van jullie hem herkennen *Weet de screenshots niet te vinden op dit moment, deze houden jullie van mij tegoed, hierzo een voorproefje: [Dit bericht is gewijzigd door R. op 05-01-2008 21:01] |
|
Holy shit. quote: Ik ook niet, dan voel ik me zo bekeken. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-01-2008 21:06] |
|
Hey R. Jij bent wel een lelijk meisje zeg! Wie is dat bovenste ielige ventje dan? |
|
mooi, R. [edit]zulke streken that is [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-01-2008 21:10] |
|
quote:Ik wel en mijn zusje ook. Nu zien we elkaar een stuk vaker |
|
@R. OMG..... @ judge Eigenlijk best een goed idee, ik heb 2 broers in het buitenland wonen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Die dingen kosten ook geen klap meer tegenwoordig |
|
quote:+1 |
|
Ow wat gaaf! :D Er moeten meer pedo's gepest worden |
|
Haha goede actie ja.. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |