|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Check http://www.evergrey.net/mp3/01_A_Touch_of_Blessing.zip en http://www.evergrey.net/mp3/More_Than_Ever.zip voor soundclips van het aankomende album teh Inner Circle. En dat klinkt weer gaaf |
|
kzit nu naar THE INNER CIRCLE te luisteren!! I Find That I Am Not There... |
|
Officieel komt die pas overmorgen uit... ik kan echt niet wachten |
|
godver, wat een HEEEEERLIJKE CD!!!!!! defenitely the best EVERGREY album! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Officieel komt ie vandaag uit, in ieder geval in Europa. America is morgen aan de beurt Nou heb ik inmiddels wel vernomen dat diverse verkoopkanalen melden dat ie pas de 28e uitkomt, maar dat zou een distributieprobleempje kunnen zijn, er zijn nl. al landen waar ie al een paar dagen in de winkel ligt. ...en ja, het is een geweldig album ! |
|
Had net Recreation Day weer eens opgezet... damn wat blijft dat een schitterend album. Als hun nieuwe ook maar HALF zo goed is... Trouwens hebben jullie ook de limited editie met daarop Trilogy Of The Damned? Wederom kippenvel x4. Dat nummer laat echt zien waar Tom englund staat tussen de wereldzangers |
|
The inner circle is echt goed. De 3 acoustische bonus nummers zijn ook een leuk extratje. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote: Dat is inderdaad een erg mooi nummer. Zou de Free record shop Evergrey hebben? Anders duurt het waarschijnlijk nog wel een paar dagen voor ik 'm heb.. De betere cd winkels liggen niet echt naast de deur zo kan ie wel weer |
|
|
|
Hmmm ben erg benieuwd Recreation Day kon me al erg bekoren Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Dat snap ik Maar langs de winkel is dan wel een stuk sneller. Als ze 'm in de buurt niet hebben bestel ik 'm wel. zo kan ie wel weer |
|
Ik heb 'm Wat een meesterlijke CD Ik vind 'm op dit moment beter dan Recreation Day dus dat zegt wat. zo kan ie wel weer |
|
quote: dat vind ik nou ook! heerlijk melodieus!!!! NP: The Ambassador I Find That I Am Not There... |
|
quote: En dan te bedenken dat ie volgens velen, inclusief de band zelf, een 'groei-album' is dus dat belooft nog wat! veel plezier! |
|
Jongens maak me niet jaloers zeg.. de lokale platenzaak krijgt 'm donderdag pas Hoe ik 'ie trouwens verpakt? RD was een hele ooie booklet digi [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 27-04-2004 17:53] |
|
quote: Ja inderdaad. Zulke muziek wordt na elke luisterbeurt beter En bedankt @TS: Het artwork in het boekje is niet erg bijzonder. (welk artwork?) Er zit nog wel een of andere foto van een bebloed boek achter de CD zelf zeg maar. De CD zelf ziet eruit als BWP van Opeth. Wit met zilveren letters. Ook niet erg bijzonder dus. Maar zie het van de positieve kant. Het vormt je niet gelijk een beeld bij de muziek. Net als The Wall van Pink Floyd. Niet dat ik verwacht dat het zo'n super CD voor me wordt als The Wall maar toch Het simpele qua artwork van The Inner Circle heeft wel wat vind ik. Edit: Ik heb overigens helaas niet de limited edition. Misschien is daar nog wat meer artwork, maar dat denk ik niet. [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 27-04-2004 19:11] zo kan ie wel weer |
|
quote: geen art van Mattias Lorén dus? De art van hem voor Recreation Day is zoo mooi, zitten echt hele mooie kunstwerken tussen |
|
Het is wel van hem, maar specialer dan de voorkant wordt het niet. Maar dat dat niet uitmaakt ontdek je wel al hoor je de cd Ik leef met je mee dat je door deze hel moet Het is trouwens Mattias Norén.. Kom ik ook net pas achter maar goed. zo kan ie wel weer |
|
Ach idd je ehbt gelijk. maar ik vind dat de artwork Recreation Day een boost geeft. het is een lust voor oor EN oog. Muziek sluit naadloos aan op de kunstwerken. Toch maar eens sparen en wat laten overvliegen van die gast :S |
|
Ik ga gewoon net zo lang PhotoShoppen tot ik het zelf beter kan zo kan ie wel weer |
|
quote: tot over 40 jaar dan ofzow |
|
Ik ben benieuwd naar The Inner Circle! Ik ga um zsm luisteren en dan denk ik ook maar meteen aanschaffen! Ik zit nu weer eens naar Recreation Day te luisteren... Toch vind ik tot nu toe Solitude... nog altijd het mooiste album, maar ja... Over smaak (vul zelf maar in...) "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
YES! Eindelijk de limited Edition van The Iner Circle binnen. Na één lusiterbeurt was ik van mening dat hij niet zo goed is als Recreation Day maar ik merk wel dat het een groeiplaat is . En het laatste nummer "When The Walls Come Down" is het beste nummer wat ik heb gehoort sinds Violence van Anathema een dik half jaar terug. Dat nummer maakt het al een aanschaf waard! |
|
quote: zeg als jij nou eerst eens 6 keer naar die plaat gaat luisteren en dan je mening gaat posten..... deze opinie heb ik namelijk al 1000 keer van je gelezen. volgende week post je dat je deze schijf helemaal geweldig vind namelijk...... I Find That I Am Not There... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |