IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Evergrey Vorige pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 30-07-2011 13:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik ga een poging doen!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 15-08-2014 18:21 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Nee, wat mij betreft zijn ze nu pas terug. Ziehier het eerste nummer/clip van de plaat die volgende maand uitkomt. Voor volgers: gitarist Henrik Danhage en drummer Jonas Ekdahl zijn terug. Dat belooft wat mij betreft.



Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 16-08-2014 10:30 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

Klinkt idd veelbelovend. Benieuwd naar de rest van het album


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 20-08-2014 18:38 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nu de nieuwe plaat aan het beluisteren voor review. Godver, wat een lekker stukje werk tot nu toe
Fris, nieuwe elementjes en tegelijkertijd duidelijk Evergrey. En Tom's stemmmmm <3



Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 26-02-2019 11:03 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

De nieuwe "The Atlantic" staat hier al een kleine week op repeat. Wat een return to form. Muzikaal beetje de missing link tussen The Inner Circle en Monday Morning Apocalypse. Gelijk maar besteld op vinyl samen met de vorige... Hymns for the broken was niet meer te krijgen op vinyl bij het label.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 04-12-2020 6:32 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht



Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 05-02-2021 7:24 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht



Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen