|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
mijn complimenten voor dit geweldige initiatief! |
|
mijn complimenten voor de gayheid van dit topic |
|
Gelukkig is het nationale complimentendag. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Carnaval maakt veel kans als gayste Belgisch evenement.. brr.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Mijn complimenten voor iedereen hier in dit topic. Een onzinnig topic wat na 4 pagina's nog On Topic is en nog niet is dichtgedonderd. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Dat vieren ze hier alleen beneden "de Rivieren" en ik woon gelukkig boven "de Rivieren" |
|
quote:HAHAHA!!! en 't is nog waar ook Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik complimenteer iron-glory en snaack met hun off-topic posts. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
mijn complimenten kramy voor het ongelooflijk lekker moderator achtige gezeur. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik complimenteer Kramy met die gaye avatar HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Ik wil PsYcHo complimenteren met z'n nieuwe gitaar! Don't blush when I rip you open |
|
quote: hahaha bedankt jane |
|
ik geef hierbij m'n complimenten aan psycho voor z'n veel te lieve en hoogst gaye reply op janedoe No meat is sweater |
|
Ik complimenteer Kramy voor al die fantastische nachten [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 01-03-2003 20:58] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ik complementeer sjaan met het feit dat hij me kotsneigingen heeft gegeven. No meat is sweater |
|
quote: hahaha ik complimenteer infaustus op het opmerken van mijn gaye reply's |
|
ik drink thee! ben ik nou ook gay? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Ik complimenteer infaustus met het feit dat hij kramy niet wil afpakken Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
SLAAYORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR |
|
Ik complimenteer jullie allemaal voor het feit dat jullie zo goed jullie best doen om mee te werken aan de nationale complimentendag en zo jullie steentje bijdragen aan een verbetering van deze, soms zo wrede wereld...... Blinded by Fear of Life... |
|
ojah mijn complimenten nog voor degene die zon dom kut topic heeft bedacht. slechtheid... je hebt jezelf weer overtroffen |
|
quote: Ja......niet zo zeuren hé Goh dit is wel erg off-topic Blinded by Fear of Life... |
|
quote:jah idd, ik geef die jongen tenminste nog een complimentje.... |
|
quote: Okee, sorry dan complimenteer ik je er bij deze mee dat je zo mooi kan zeuren....... Blinded by Fear of Life... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |