|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
slotjeee |
|
Ik complimenteer mezelf met dit succesvolle topik. |
|
Ik complimenteer demo met de lelijkste avatar ooit vertoond op zm Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
*schop* Al is het niet elke dag natuurlijk, toch een leuk topic |
|
ik complimenteer moordlustige hamster met het omhoogschoppen van een leuk topic *kuch* |
|
Ik complimenteer snaack met het sarcasme in die zin |
|
ik complimenteer mezelf met mijn vrijwillige besmetting met AIDS om de wereld van mezelf te kunnen verlossen Ok, er zijn snelle manieren Ik complimenteer mezelf met mijn beslissing de wereld van mijzelf te verlossen door de trekker van een pistool *blam* |
|
Ik complimenteer Snaack voor het feit dat hij nog een afscheidskusje geeft nadat hij zichzelf door het hoofd heeft geschoten. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik complementeer iedereen die een complimentje verdient (om het gemakkelijk te maken) maar Katrien wil ik toch wel het grootste complimentje van al geven voor het o zo fijne weekend dat ik met haar had doorgebracht , maar het zal helaas niets kunnen worden tussen ons Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Paul, complimentje voor de search. Touché, pussycat! |
|
Domme opmerking van mij [Dit bericht is gewijzigd door DCLXVI op 08-05-2003 16:03] |
|
Mijn complimenten voor de uitermate doeltreffende werking van Slotje. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |