|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Geweldig |
|
en dat moet een verwoeste stad voorstellen? No meat is sweater |
|
quote: ja, het staat in Rotterdam...de opgestoken armen staan symbool voor de bommenregen en het hart is weggelaten in het beeld. Na het bombardement van Rotterdam was het centrum 'het hart' van een stad grotendeels verwoest. Vandaar dus. Don't blush when I rip you open |
|
aha, ja sorry ik ben niet echt goed in het ontcijferen van beelden/schilderijen/kunstwerken. No meat is sweater |
|
quote:Welke bommenregen? Die van de Duitsers om de regering tot overgave te dwingen, die van de Engelsen op Pernis vlak na onze overgave of die van de Yanks uit '44 ergens waar je ook nooit iemand meer over hoort? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Er zit niet achter elke kunstuiting een verhaal/filosofie, maar in dit geval wel. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Die van de Duitsers. Don't blush when I rip you open |
|
quote: weet ik dat ook weer No meat is sweater |
|
quote:Die andere 2 verdienen wel een veel groter beeld anders... Maar goed. Beelden. Lelijk beeld, sorry, net als dat ene hier in Groningen voor overledenen in WO2, allemaal handen uit de grond. Brrr. geef mij die denker dan maar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Kunst moet/kan iets bij je oproepen, zodat je je eigen invulling kan geven. Wat de maker er misschien mee heeft willen zeggen is leuk om te weten, maar dat hoeft niet zo op JOU over te komen... Laat je fantasie de vrije loop! Don't blush when I rip you open |
|
quote: kunst roept bij mij niets op. No meat is sweater |
|
quote: Jeetje... En muziek dan? Dat is ook een artistieke uiting! Mooie ceedeehoesjes misschien? Don't blush when I rip you open |
|
ik zit er over na te denken om Kunstgeschiedenis te studeren |
|
quote: Wil ik ook! Don't blush when I rip you open |
|
dan hebben we zaterdag genoeg tijd om daarover te gaan praten |
|
quote: He dat is waar ook! Tof! Don't blush when I rip you open |
|
quote: muziek wel, ander zou ik het niet luisteren maar ik vind muziek niet echt vergelijkbaar met een beeld of een schilderij. ik ga bijvoorbeeld nooit naar het museum om voor een schilderij te gaan moshen en cd-hoesjes,er zijn wel hoesjes die ik mooi vind , of goed bij de muziek vind passen maar verder niet. No meat is sweater |
|
quote: Hahahaha..LOL.. Ik zie het al voor me! Maar ok, niet iedereen vind het interesant. Don't blush when I rip you open |
|
dat blijkt wel weer. No meat is sweater |
|
Ik hou eigenlijk niet van standbeelden. Naar standbeelden kijken is frustrerend. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik vind het eerder saai. No meat is sweater |
|
quote: Ja, ze doen nooit.. uhm.. zoveel Staan daar maar een beetje ... te staan! [god ik moet echt kappen met die irritante "" smiley] @Jebes & Pale Enchantress -- u people make me sick |
|
quote: |
|
quote:hmm,ironie word blijkbaar niet overal begrepen Ik ben nl geen aanhanger van het communisme true disco chick |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |