|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit wordt wreed! Ik heb vandaag me kaartje gehaalt Wie gaat nog meer? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
waar ligt rijssen?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hhaha zie ik dan wel weer... Het wordt zeker gaaf! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
http://www.zoekplaats.nl/zoekplaats/cgi/waar.pl?actie=plaats&zoek=rijssen En ik denk dat ik wel weer ga Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Waarom in godsnaam in Rijssen? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: omdat ze daar vorig jaar ook stonden en de zaal compleet stampens vol stond met heerlijk geluid |
|
quote: omdat ik er dan op de fiets heen kan!!! |
|
quote:dat is de reden ja |
|
Ja dat word erg vet. Ik probeer namens Zwaremetalen een interview te regelen ik ben er al een poosje mee bezig ik moet Paul binnenkort weer ff meelen hoe het er vanaf nu voor staat. Als het eventueel doorgaat dan vermeld ik het wel in dit Topic en misschien kan er dan een gedeeltlijk commune interview gehouden worden. Ik hoop dat ik 1 deze dagen een kaartje hebvoor het concert. Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
nou ckers dat k daar wel ff m'n nek ga breken van t headbangen en dan om een uurtje of 1 op station utrecht zal moeten blijven slapen tussen de andere zwervers (samen met chris het metaal hoofd en de rest van de groep) yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Joah het wordt zeker gezellig! *kan niet wachten* www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
yeah! blind guardian |
|
Ga je ook aerodis? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
NEEN |
|
ah, je weet niet wat je mist! (denk ik) Dit wordt trouwens mijn eerste 'grote concert', verder ben ik alleen bij nieuw best peil geweest. Zou ik foto's kunnen maken denken jullie? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ja hoor, kon de vorige keer ook. Zorg wel dat je vooraan staat Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Ok....Ik ben klein, das waar ook... www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Ik ben dan denk ik ook zo'n zwerver. Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
#kwijl# Dit wil ik ook graag zien. Dat zou dan de 3e keer zijn dat ik ze kan aanschouwen. BG blijft toch 1 van mijn favouriete bands. Nu maar hopen dat ik het allemaal nog kan betalen. Er zitten voor mij namelijk ook nog concerten van Caliban, Porcupine tree, Arena en Biohazard aan te komen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Regel dat even met Lady Rose aub, zij coordineert alle interviews van ZM. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: nou beters toch yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:Paul ook, en daar mailt ie dus al mee.... |
|
Neen, Lady Rose coordineert de interviews. Dus mail haar even. Zet haar iig ff op de cc lijst. [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 04-03-2003 21:57] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
waar ligt rijssen eigenlijk zo ongeveer??? als iemand me al eens kan vertellen in welke provincie het ligt ben ik al zeer dankbaar. |
|
zie begin topic Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |