|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja toen ik met het idee kwam heb ik Paul gemailt of ik daar toestemming voor kreeg en het mocht. We hebben vandaag elkaar al wat over en weer gemailt over de vorderingen en Lady Rose weet het volgens mij ook wel. Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
ja, mischien kunnen we wel op een centraal punt een metaalhoofdenovernachtingsplek maken , das ook een goed galgje woord yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Ik zal er zijn! en weer crashen op t station... Bruce Banner |
|
Ik ben er zeker weten ook ... !! Blind Guardian Ik distancieer me volledig van ZM |
|
gaat zeker heb het kaartje al |
|
jah k ook maar de terug rijs naar boskoop is nogal kut te regeln yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
hmm, ik was er, sorry maar ik had er toch echt meer van verwacht, ze speelde eigenlijk alleen maar kutnummers. Jammer jongens |
|
Welke nummers speelde ze dan? |
|
vooral nieuwe, geef mij wat dat betreft maar de oudere, Valhalla Born in a mourning hall e.d Die nummers van A night at the opera vind ik niet veel aan, instrumentaal wel goed, maar daar houd het ook mee op |
|
De twee genoemde waren trouwens wel gespeeld |
|
kvond het zeker wel wreed, ze speelden o.a deze nummers: time stands still born in a mourning hall valhalla and then there was silence the bard's song - in the forest nightfall a past and a future secret punishment devine theatre of pain imaginations from the other side somewhere far beyond i'm alive www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Tha Last Candle en Bright Eyes volgens mij ook. [Dit bericht is gewijzigd door The mighty reaper op 07-06-2003 19:17] Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
Voornamelijk nieuwere nummers? Viel wel mee toch, (alleen Punishment Divine en And Then There Was Silence). Ik vond het zelf FANTASTISCH! Geweldige setlist, eindelijk weer wat anders dan het gebruikelijke. In ieder geval, de setlist: (intro) War Of Wrath Time Stands Still (At The Iron Hill) Banish From Sanctuary Nightfall Valhalla Lord Of The Rings Bright Eyes I'm Alive Theatre Of Pain The Last Candle x10 Born In A Mourning Hall And Then There Was Silence The Bards' Song - In The Forest Imaginations From The Other Side -encores- Punishment Divine A Past And Future Secret Somewhere Far Beyond Hoezo kutnummers? Maar was een erg gaaf concert dus! NP: Blind Guardian - The Script For My Requiem (Live Outtakes) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
ik heb echt wat gemist geloof ik Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
ik ook , maar Lain heeft wel voor mij ge-Heru'd |
|
quote: Dan weet jij mij vast wel te vertellen of het verhaal wat ik van de week hoorde dat Thomen zelf zou gaan drummen waar is of niet.... |
|
Yup, Thomen gaat in Coburg zelf drummen, ook wist Hansi te melden dat de nieuwe Demons & Wizards volgend jaar uit komt (april/mei geloof ik), verder hadden ze van de setlist voor Coburg het meeste moeite met The Curse Of Fëanor (de drums waren erg ingewikkeld/snel/lastig), en die gaan ze misschien niet spelen Ferdi heeft Hansi even geinterviewd, dus die heeft de details iets beter op een rijtje, maar Thomen gaat in ieder geval drummen op't fest Edit: overigens speelde Thomen in Rijssen ook zelf (voor als dat nog niet duidelijk was ) NP: Iced Earth - The Pierced Spirit [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 08-06-2003 16:52] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ik was erbij :p et was vet kga volgend jaar weer *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
ik was er ook bij!! en heb in tijden niet zo`n saai optreden mee gemaakt maar mn vriendin von het wel helemaal geweldig!! maar walhalla (ofzoiets) was wel een erg gaaf nummer... maar voor de rest |
|
Hehe, 't concert was dus een 'moetje' Maar goed dat zij zich wel vermaakt heeft dan NP: DBC - Exit The Giants For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Dat nummer heet valhalla. Ben ook bij het concert geweest en het was goed. Vorig jaar was beter, Maar toen waren ze nog aan het begin van de tour nog een stuk minder moe. Ik heb me in iedergeval vermaakt. Alleen jammer dat die gozer die micro had gestolen, anders hadden ze mirror mirror nog gespeeld. Demon to some, Angel to others |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |