|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
rare foto die laatste |
|
hehe, ik was bezig met vallen... maar dat zie je niet, nu lijkt het net alsof ik krampachtig de berg op probeer te boarden. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
aha ik dnek al .. hoe houd is zich zo overend ... |
|
Ik proobeerde een "swung" (sorry, ik had een Praagse lerares) te maken, maar die ging fout. Dus mijn "frontside swung" mislukte. Hehe, en dat op een blauwe piste, terwijl ik die hele dag van de zwarte afging zonder op mijn bek te gaan. Het zal de druk van de foto wel geweest zijn Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: hahaha, netjes hoor! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Snowboarden is superrelaxed, ben in januari nog naar Frankrijk geweest voor een snowboardtripje, ik snowboard al een paar jaartjes, niets zo lekker als door de poedersneeuw knallenL But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik ben 1x eerder in Zwitserland een lang weekendje wezen boarden, toen kon ik er geen reet van, maar zonder vallen leer je niet te lopen. Dat was 2 jaar geleden en afgelopen week heb ik een hele week de tijd gehad om te oefenen, en de laatste 2 dagen kon ik van zwart af (roetsjend op de iets te steile stukken), dat had ik echt niet verwacht. Ik vind het echt geweldig, alleen jammer van die blauwe plekken op me kont, hehe Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Snowboarden heerscht!!! Ik zou wel 10 keer per jaar willen Helaas zit dat er financiëel niet echt in.. En doordat ik een huis heb gekocht wat verbouwd moest worden (en dus veel geld gekost heeft) heb ik geen tijd maar vooral geen geld gehad om te gaan boarden Dit jaar MOET ik echt weer gaan, het is verslavend!!! Jezus christus wat is snowboarden gaaf!! Jane et moi, in Oostenrijk |
|
Ik moet ook minstens 1 x per jaar naar de sneeuw, t'is echt superverslavend. Sinds ik snowboard ben ik zelfs niet meer op zomervakantie geweest ipv de laatste jaren 2 x per jaar wezen snowboarden. Eejj Snaack misschien moeten we eens een metal snowboardtrip organiseren. Met een mannetje of 30 een bus en chaletje huren. Da's beter dan met alleen maar Ski-hut studenten en dito muziek [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 05-03-2003 20:21] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ben net terug van een weekje skieen in oostenrijk, foto's volgen nog ooit |
|
Ik ben ook afgelopen week (voor het eerst in m'n leven) wezen snowboarden, ook in Frankrijk (Alpe d'Huez), ik heb me echt stevig vermaakt, en ben natuurlijk flink beursgevallen, vooral van frontslip naar backslip (ik merk dat iedereen hier andere termen gebruikt ) ging regelmatig fout. Verder heb ik het gewoon op de groene piste gehouden (en een miniscuul stukje blauw), daar viel ik al hard genoeg op Was wel errug leuk, ook het uitgaan daarna (met mate natuurlijk), alleen die fransen kunnen niet feesten (vlamingen wel!) :D NP: Bolt Thrower - All That Remains For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Vandaag in de uitverkoop een nieuwe snowboardjas en broek gekocht. Witte jas met donkerpaarse broek. Nou nog een eigen board en ik ben intens gelukkig I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
k ff mijn foto's |
|
wat een knusse stoeltjesliften! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
jah gezellig he!, gelukkig is mijn pappie ook zo'n gezellige kerel om naast te zitten |
|
snowboarders... -ze begroeten elkaar met 'dude!' -Ze praten over zichzelf in zogenaamd coole termen als 'riders'. -Ze slopen de piste met die borden aan hun poten. -Ze dringen voor bij de ski-lift. -Ze zijn dikwijls stuitend arrogant. -Ze luisteren voornamelijk punk, nu-metal en andere troep. snowboarders, bah! (ik zal weer voldoende mensen tegen me in het harnas jagen, denk ik! ) Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Dude, shut the fuck up Skiëers, daar heb ik een intense hekel aan Altijd zijn die precies daar waar ik heen wil gaan, skieën over mijn board heen, skiëen mijn vriendin ondersteboven zodat ze haar pols bijna breekt et cetera! Skiëen, het zou verboooooooooooden moeten worden! |
|
quote: Whahahaha... Tegenwoordig gaat elke BrEeZaH-slet snowboarden.. Skieërs bad! Het is een oudelullen sport, waarvan ze de techniek nog vaak slecht beheersen ook. Stelletje stuntels! Don't blush when I rip you open |
|
Haha, inderdaad, we hebben ook fijne discussies gehad over de eeuwige rivaliteit tussen boarders en skiërs. Wat betreft de piste slopen kan ik me er nig wel wat bij voorstellen, verder zijn die skiërs natuurlijk veeeel irritanter. En iedereen dringt voor bij de lift, het enige probleem is dat die skiërs in elkaar kunnen haken als ware het kliklaminaat, waardoor je er helemaal niet meer tussen komt NP: DragonForce - Disciples Of Babylon For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ik monteer wel een uitklapbaar mes op mijn carve waarmee ik skieërs kan -onthoofden -ontbenen -ontarmen WINTERFROST MUTILATION ofzo |
|
*schop* Dit nieuwe board wordt van mij! hieperdepiep hoera! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
cool Kimmie!! Wat voor binding? Flow heerscht!! |
|
Raaaaah!!! Skieen is gaaf!! Lekker off-piste gaan en over bulten springen!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: zitten nog geen bindingen bij dus daar ben ik nog mee bezig. Ik hoor van meerdere mensen dat flow heerscht idd. Als je nog iemand weet die bindingen te koop heeft: kom maar op! I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |