|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja, daar komt die nitro ook vandaan I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Kijk eens aan Bindingen zijn trouwens niet mega-duur nieuw.. |
|
quote: nou....ik vind 120 euro toch best prijzig eigenlijk...en dan ooknog schoenen...zucht I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Jah snowboarden! Ik heb het 3 keer gedaan en wil niks anders meer. Heerlijk ragguh tussen de boompjes of subtiel duur de tiefsnee glijden. Heb ook wat vervelende dingen gehad met snow boarden niet dat ik mijn poot brak, maar om dat ik in een berg beek was geflikkert . Ik dacht met een vriend laten weer is ff offpist gaan. komen we bij een heuvel achtig stukje zegt die dude mjoa we kunne makkelijk verder. Bam zo in een beekje geflikkert van 3 meter diep. zaten we dan in die beek. Dat beekje was helemaal omringt door 3 meter sneeuw, we hebben er 2 uur er over gedaan om die 3 meter te overbruggen . Achteraf wel lagguh. grrr |
|
quote: neen integendeel I totally agree... nog wat puntjes... - Schrapen alle sneeuw van de berg - gaan als ze uit de lift komen midden voor de uitgang zitten om de bindingen vast te maken... Ik ski nu vanaf mn 4 of 5e ofzoiets en heb n paar keer geboard.. maar wat een bagger is gewoon niet leuk... Skieen heerst grote tijd!!! |
|
Skateboard Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: ja allemaal stemmen!!! (en ja mijn broertje is dislectisch ) |
|
quote: Skieen heerst big time! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Het klimaat is wel serieus aan het veranderen. Ik vrees dat het een zeer slecht ski-en boardeindejaar zal worden, want in de oorden ligt bijna geen vlokje, die pistes zien zo groen als wat, in tegenstelling tot de vorige jaren in november! Dan toch maar naar Canada? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
ga dit jaar wederom naar trois vallees (schrijf je dat zo?) en ik hoop dat er een flink pak valt, maar ik ga toch pas in februari, dus dat zit wel goed denk ik... |
|
We wilden dit jaar weer rond kerst/ o&n Nederland ontvluchten om ons in Tirol helemaal vol te laten lope... euhm, te gaan boarden, maar zoals het er nu naar uit ziet wordt dat toch wat later. |
|
Pas weer maart in de poeder van Val-Thorens knallen But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Deze jongen gaat gewoon lekker 2 keer, totaal meer dan 1000km piste! Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Valtho? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Nee, Avoriaz (650) en Paradiski (420) Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote: Val Thorens, oh yeah Ik ga daar eind januari voor het eerst heen, ben benieuwd!! Skieën HEERSCCHHHTT!!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
hmmm, ik moet nog maar eens goed nadenken waar ik precies heenga... zat te denken aan Noorwegen. Maar eerst ga ik zaterdag ff lekker boarden in Landgraaf (snowworld) De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Ben in heel veel plaatsen wezen snowboarden in Frankrijk maar Val Thorens is qua pistes voor mij het vetst, met Tignes als goede tweede. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
helemaal te gek boarden! alleen daarmee heb ik dus mijn stuitje gebroken 7 jaar geleden waardoor ik nog steeds niet normaal kan zitten er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Oorden die ik bezocht heb ( + kwotering) ***** Obergurgl, vooral de Wurmkogel eens afdalen, topklasse! Wel zien dat je rode en zwarte pistes de baas kunt, anders kom je tussen 4 planken beneden ***Lechtal , zeker Warth-Schrocken ***Ramsau, de Planai is imho het mooiste oord daar ***Ehrwald, voor de lokale optredens en om eens stevig uit te gaan ***Lermoos, wel opletten voor brij- ige sneeuw na de middag ***Tignes, zelfde als hierbovengenoemde ****Avoriaz, prachtig uitzicht **Folgarida, één grote ijsbaan, sfeer wel oké Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Vandaag naar een indoorbaan geweest in Bottrop(Duitsland). €44: onbeperkt eten/drinken en vanaf 10 uur tot 22.00 uur snowboarden tot je sneeuwballen hebt. Dit is waarschijnlijk alvast een voorproefje voor januari. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |