IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : hellhammer uit "the kovenant" Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-03-2003 19:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Van Blabbermouth:

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/index.aspx

THE KOVENANT Part Ways With HELLHAMMER - Mar. 2, 2003

Norway's THE KOVENANT have parted ways with drummer Von Blomberg (a.k.a. Hellhammer). According to an official statement, Blomberg's exit from the group was decided upon mutually "and a new replacement drummer will be taking his place. New members for the band are also being auditioned, and will be revealed shortly."

THE KOVENANT's long-awaited new album, "S.E.T.I." (Search For Extraterrestrial Intelligence), is due in Europe on Mar. 31 through Nuclear Blast Records. The CD was produced by Dan Diamond at Woodhouse Studios in Hagen, Germany and will feature the following track listing:

01. Cybertrash
02. Planet Of The Apes
03. Star By Star
04. Via Negativa
05. Stillborn Universe
06. Acid Theater
07. The Perfect End
08. Neon
09. Keepers Of The Garden
10. Pantomime
11. Hollow Earth
12. ndustrial Twilight

A limited-edition version of "S.E.T.I." will include the following two songs:
13. The Memory Remains (METALLICA cover)
14. Subtopia

dus alle werkloze drummers hier hebben weer kans op werk.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 02-03-2003 19:30 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Met wat die 'band' tegenwoordig doet zal Hellhamer niet erg gemist worden.

Touché, pussycat!

attila_de_hun
Posted 02-03-2003 19:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik vind da band overigens niet echt superslecht maar ik hoop maar dat het materiaal op de nieuwe cd meer in de stijl van hun oud werk ligt.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-03-2003 19:39 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2003 19:35 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vind da band overigens niet echt superslecht maar ik hoop maar dat het materiaal op de nieuwe cd meer in de stijl van hun oud werk ligt.

Je hebt meer kans dat Elvis Presley herrijst

Misschien dat Hellhammer z'n verstand terug kreeg. (Mayhem is toch ook uit elkaar of haal ik m'n feitjes weer door elkaar?)

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-03-2003 19:43 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Hij speelt ook op de laatste Shining. Misschien heeft hij daardoor de duisternis weer gezien. Wie weet (fat chance )

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-03-2003 20:19 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Hij zag er al echt BELACHELIJK uit in de catalogus van Nuclear Bla$t, ik bedoel Marilyn Manson is er niets bij!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-03-2003 21:32 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:

Dan moet ik je helaas teleurstellen. SETI heeft imho echt helemaal niks meer met metal te maken. Je mag blij zijn dat je zo nu en dan nog een elektrische gitaar hoort tussen alle elektronica en andere shit door...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

attila_de_hun
Posted 03-03-2003 9:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2003 21:32 schreef altx het volgende:
Dan moet ik je helaas teleurstellen. SETI heeft imho echt helemaal niks meer met metal te maken. Je mag blij zijn dat je zo nu en dan nog een elektrische gitaar hoort tussen alle elektronica en andere shit door...

dan zal ik de cd zeker niet aanschaffen. jammer.

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 03-03-2003 9:39 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 2 maart 2003 21:32 schreef altx het volgende:

toch kan ik niet wachten tot ik em hoor!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-03-2003 10:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik ben ook zeer benieuwd naar de nieuwe cd!

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 03-03-2003 14:25 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

heb hem al (kopie)

Ik vind hem niet slecht.

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 03-03-2003 14:39 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

ik ben ook wel benieuwd. Ik vind dat wel gaaf.

altx
Usericon van altx
Posted 03-03-2003 16:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ze hebben de lijn van Animatronic nog een stukje verder doorgetrokken, dus verwacht niet iets in de trant van Nexus Polaris of In Times Before The Light, met andere woorden The Kovenant en Covenant (toen Nagash nog gewoon Nagash heette) zijn qua stijl gewoon twee verschillende bands.

Maar na SETI een paar keer geluisterd te hebben, vind ik het op zich nog niet eens zo heel slecht.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-03-2003 18:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zit er eigenlijk nog wel echte drums in dat nieuwe album dan, of is dat nu ook vvt?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 03-03-2003 18:54 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Er zitten zeker nog echte drums in

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

altx
Usericon van altx
Posted 03-03-2003 18:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 18:54 schreef Mortanius het volgende:
Er zitten zeker nog echte drums in

Als je heel goed luistert...

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 04-03-2003 0:06 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
reken er maar niet op.
ik hoop btw op een lekker industrial-(bm) album.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 04-03-2003 0:08 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik hoop dat ze stoppen met dat nichtengedoe van ze

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 04-03-2003 1:33 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik ben opzich wel benieuwd, ik vond Animatronic zo slecht nog niet, best origineel... Beetje Rammstein op blackmetal

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 04-03-2003 10:25 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 0:08 schreef Vintersorg het volgende:
Ik hoop dat ze stoppen met dat nichtengedoe van ze

. Dat hoop ik ook ja maar gezien ze mijns inziens met elke cd minder interessant zijn geworden heb ik daar weinig vertrouwen in.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-03-2003 10:54 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ik geloof dat ik een van de weinige ben die het werk van 'the Kovenant' een stuk interessanter vind dan 'the Covenant' (wat ik er van ken dan ). De nieuwe stijl vond ik iig een stuk origineler dan de oude. Op het moment dat ik 'Nexus Polaris' beluisterde vond ik dat het zoveelste melodieuze blackmetal bandje. The Kovenant was voor mij vrij nieuw qua stijl.
Alleen 'In Times before the Light' heb ik nog niet gehoord en dat schijnt weer wat rauwe black te zijn, dus die check ik binnenkort even.

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 04-03-2003 10:56 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 10:54 schreef FireFox het volgende:
Alleen 'In Times before the Light' heb ik nog niet gehoord en dat schijnt weer wat rauwe black te zijn, dus die check ik binnenkort even.

Die is dan ook het gaafst daarna gaat het bergafwaarts, maar je hebt wel gelijk dat de muziek van The Kovenant origineler is dan Covenant op Nexus Polaris, ik vind er alleen niks aan.

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 04-03-2003 12:25 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Ik geloof dat ik een van de weinige ben die het werk van 'the Kovenant' een stuk interessanter vind dan 'the Covenant' (wat ik er van ken dan ). De nieuwe stijl vond ik iig een stuk origineler dan de oude. Op het moment dat ik 'Nexus Polaris' beluisterde vond ik dat het zoveelste melodieuze blackmetal bandje. The Kovenant was voor mij vrij nieuw qua stijl.

Ik vind die eerste twee platen van The Covenant ook niet zo heel erg leuk hoor...

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 04-03-2003 12:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
....

LET OP!! LET OP!! LET OP!!
The Kovenant heeft ITBTL ge-remastered om het geluid meer in hun huidige richting te sturen.
M.a.w. je hebt nu 2 versies van ITBTL; eentje met "Covenant" als bandnaam om de hoes en eentje met "The Kovenant" op de hoes en volgens mij zijn de illustraties verder hetzelfde gebleven.

De 1ste versie vind ik nogsteeds een hele goede plaat. De 2de hoef ik niet te horen.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 04-03-2003 12:49 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 12:45 schreef MBMarduk het volgende:
LET OP!! LET OP!! LET OP!!
The Kovenant heeft ITBTL ge-remastered om het geluid meer in hun huidige richting te sturen.
M.a.w. je hebt nu 2 versies van ITBTL; eentje met "Covenant" als bandnaam om de hoes en eentje met "The Kovenant" op de hoes en volgens mij zijn de illustraties verder hetzelfde gebleven.

De 1ste versie vind ik nogsteeds een hele goede plaat. De 2de hoef ik niet te horen.

Volgens mij is het hoesje van die tweede versie ook geheel anders als ik me niet vergis

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-03-2003 13:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De hoes en lay-out van de tweede versie is compleet anders.De tweede versie is uitgekomen op Hammerheart(tevens op vinyl).Ikzelf vind de nieuwe versie ook erg goed.Destijds vond ik hun demo en debuut cd al goed en tegenwoordig kan ik er nog steeds goed naar luisteren en ben dan ook erg benieuwd naar de nieuwe cd.

Maar de nieuwe versie van hun debuut is in ieder geval zeker een aanrader

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com