IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : hellhammer uit "the kovenant" Vorige pagina
impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 04-03-2003 23:02 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 10:54 schreef FireFox het volgende:
Ik geloof dat ik een van de weinige ben die het werk van 'the Kovenant' een stuk interessanter vind dan 'the Covenant' (wat ik er van ken dan ). De nieuwe stijl vond ik iig een stuk origineler dan de oude. Op het moment dat ik 'Nexus Polaris' beluisterde vond ik dat het zoveelste melodieuze blackmetal bandje. The Kovenant was voor mij vrij nieuw qua stijl.
Alleen 'In Times before the Light' heb ik nog niet gehoord en dat schijnt weer wat rauwe black te zijn, dus die check ik binnenkort even.
nee hoor ik vind t nieuwe ook veel beter. ik vind het oude werk een 2e rangs cof aftreksel, net als de oude siebenburgen. het nieuwe is veel origineler en heeft een eigen stijl.

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 04-03-2003 23:30 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik vind het vrij onnodig geweest om die oude plaat opnieuw op te nemen...

Maareh, ik ben het wel eens met Impaled Succubus. Ik heb nooit zoveel aan het oude werk gevonden. Wel ok hoor, maar niet denderend.

impaled succubus
Posted 04-03-2003 23:32 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 23:30 schreef Inside-Lie het volgende:
Ik vind het vrij onnodig geweest om die oude plaat opnieuw op te nemen...

Maareh, ik ben het wel eens met Impaled Succubus. Ik heb nooit zoveel aan het oude werk gevonden. Wel ok hoor, maar niet denderend.
ik heb t ook niet over die re-release, hoewel ik dioe wel een verbetering vind.

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 04-03-2003 23:39 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Dat eerste stukje was eigenlijk meer een reactie op Hub.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-03-2003 9:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 23:02 schreef impaled succubus het volgende:
nee hoor ik vind t nieuwe ook veel beter. ik vind het oude werk een 2e rangs cof aftreksel, net als de oude siebenburgen. het nieuwe is veel origineler en heeft een eigen stijl.
Het oude werk een 2e rangs CoF aftreksel
Heb je ooit wel eens het oude werk geluisterd dan?Er zijn namelijk TOTAAL geen overeenkomsten tussen CoF en de oude Covenant.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 05-03-2003 10:10 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 9:24 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb je ooit wel eens het oude werk geluisterd dan?Er zijn namelijk TOTAAL geen overeenkomsten tussen CoF en de oude Covenant.

Inderdaad misschien moet je de cd eerst eens ff luisteren voordat je uit je nek gaat lullen.

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 05-03-2003 10:11]

impaled succubus
Posted 05-03-2003 11:17 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 9:24 schreef Hub de Gallier het volgende:
ik heb alle cd's die mometeel vd covenant/ the kovenant uitzijn.
het oude werk heb ik zelf al erg lang niet geluisterd omdat ik het destijds een 2e rangs cof aftreksel vond, misschien wel misschien niet. zo nee dan is t gewoon een slechte melodieuse bm band met keyboard.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 05-03-2003 11:45 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 11:17 schreef impaled succubus het volgende:
het oude werk heb ik zelf al erg lang niet geluisterd omdat ik het destijds een 2e rangs cof aftreksel vond, misschien wel misschien niet. zo nee dan is t gewoon een slechte melodieuse bm band met keyboard.

foei !
Ga het nog maar eens een keer goed beluisteren

impaled succubus
Posted 05-03-2003 11:46 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 11:45 schreef Vlkodlak het volgende:
foei !
Ga het nog maar eens een keer goed beluisteren
misschien ooit is maar momenteel liever niet

Metzie
Usericon van Metzie
Posted 05-03-2003 11:46 by Metzie Wijzig reactieProfiel van MetzieQuote dit berichthttp://www.metzie.nl

Ik heb de nieuwe Kovenant ook, en zelfs ik vond het wennen. Maar nu ik het een aantal keer geluisterd heb vind ik het toch een goed album, hoewel het weinig meer te maken heeft met hun oude albums.

Heel elektronisch, met lichte giraten enzo.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-03-2003 13:13 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 11:17 schreef impaled succubus het volgende:

Als je nou Dimmu Borgir had gezegd, had ik er nog in kunnen komen, maar CoF??? (Ok, er is 1 overeenkomst met CoF - in het geval van Nexus Polaris althans: Sara Jezebel Deva).

Nexus Polaris heeft nl. vrij veel gemeen met Dimmu Borgir, terwijl In Times Before The Light in het verlengde ligt van Troll, de band waar Nagash in zat voordat hij Covenant oprichtte.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 05-03-2003 13:15]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Hub de Gallier
Posted 05-03-2003 13:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 13:13 schreef altx het volgende:
Als je nou Dimmu Borgir had gezegd, had ik er nog in kunnen komen, maar CoF??? (Ok, er is 1 overeenkomst met CoF - in het geval van Nexus Polaris althans: Sara Jezebel Deva).

Nexus Polaris heeft nl. vrij veel gemeen met Dimmu Borgir, terwijl In Times Before The Light in het verlengde ligt van Troll, de band waar Nagash in zat voordat hij Covenant oprichtte.

Kleine correctie,Covenant is niet NA Troll opgericht.Covenant bestond namelijk al onder een andere naam(zal ik effe in mijn archief gaan opzoeken).verder heb je helemaal gelijk

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-03-2003 13:21 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 13:17 schreef Hub de Gallier het volgende:
Kleine correctie,Covenant is niet NA Troll opgericht.Covenant bestond namelijk al onder een andere naam(zal ik effe in mijn archief gaan opzoeken).verder heb je helemaal gelijk

Ok, weer wat geleerd!

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Hub de Gallier
Posted 05-03-2003 13:25 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb zelf begin '95 de demo "From the storm of shadows" besteld,welke in dec. '94 is opgenomen met Nagash en Thanatos in de line-up.Kharon speelde als sessiemuzikant mee.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com