|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het vrij onnodig geweest om die oude plaat opnieuw op te nemen... Maareh, ik ben het wel eens met Impaled Succubus. Ik heb nooit zoveel aan het oude werk gevonden. Wel ok hoor, maar niet denderend. |
|
quote:ik heb t ook niet over die re-release, hoewel ik dioe wel een verbetering vind. |
|
Dat eerste stukje was eigenlijk meer een reactie op Hub. |
|
quote:Het oude werk een 2e rangs CoF aftreksel Heb je ooit wel eens het oude werk geluisterd dan?Er zijn namelijk TOTAAL geen overeenkomsten tussen CoF en de oude Covenant. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Inderdaad misschien moet je de cd eerst eens ff luisteren voordat je uit je nek gaat lullen. [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 05-03-2003 10:11] |
|
quote:ik heb alle cd's die mometeel vd covenant/ the kovenant uitzijn. het oude werk heb ik zelf al erg lang niet geluisterd omdat ik het destijds een 2e rangs cof aftreksel vond, misschien wel misschien niet. zo nee dan is t gewoon een slechte melodieuse bm band met keyboard. |
|
quote: foei ! Ga het nog maar eens een keer goed beluisteren |
|
quote:misschien ooit is maar momenteel liever niet |
|
Ik heb de nieuwe Kovenant ook, en zelfs ik vond het wennen. Maar nu ik het een aantal keer geluisterd heb vind ik het toch een goed album, hoewel het weinig meer te maken heeft met hun oude albums. Heel elektronisch, met lichte giraten enzo. |
|
quote: Als je nou Dimmu Borgir had gezegd, had ik er nog in kunnen komen, maar CoF??? (Ok, er is 1 overeenkomst met CoF - in het geval van Nexus Polaris althans: Sara Jezebel Deva). Nexus Polaris heeft nl. vrij veel gemeen met Dimmu Borgir, terwijl In Times Before The Light in het verlengde ligt van Troll, de band waar Nagash in zat voordat hij Covenant oprichtte. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 05-03-2003 13:15] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Kleine correctie,Covenant is niet NA Troll opgericht.Covenant bestond namelijk al onder een andere naam(zal ik effe in mijn archief gaan opzoeken).verder heb je helemaal gelijk Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ok, weer wat geleerd! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Heb zelf begin '95 de demo "From the storm of shadows" besteld,welke in dec. '94 is opgenomen met Nagash en Thanatos in de line-up.Kharon speelde als sessiemuzikant mee. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |