|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
vrienden van me zijn geweest... ik ga Dinsdag in Utrecht ... Voorprogramma is Madder Mortem The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Ja, Madder Mortem... was errug goed! goeie zangeres... moet maar eens ff zien of ik wat van ze op cd of mp3 kan vinden. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ik was er ook met mijn vriendin en nog een maat. Oosterpoort id iss een relaxte toko, lekker hele avond vanaf het balkon zitten kijken. Ik vond dat Madder Mortem matig, die zangeres is echt vreselijk, past er absoluut niet bij vind ik, ze zingt stukken veels te hard waardoor je gewoon je oren moest bedekken. Muzikaal zat het meestal wel in orde. Ik was overigens in de veronderstelling dat Autumn ook nog zou komen, of heb ik me vergist? Niet dat ze mij boeien, maar dan kan ik ze in het vervolg gefundeeerd afzeiken Opeth heerschte zwaar! Wat zijn dat een muzikanten zeg, en dan zo'n down to earth instelling. Ze speelde prachtige nummers van bijna alle cd's wel wat, prachtige keuze zodat je goed kon horen dat ze elk album met klasse nummers hebben volgezet. Jammer alleen dat de t-shirts ERG duur waren (20 meuro!!) |
|
En nog leuker: de muntjes die je overhad, kon je weer inleveren en dan kreeg je gewoon je geld terug! (ik ben niet zo'n zuiplap) [/quote] het is al erg dat men overal muntjes moet gebruiken of zie ik dat verkeerd And my marlboro light |
|
Dat muntjes moet gebruiken vind ik niet zo erg. Meer wat ze er voor vragen . Maar in de 013 afgelopen zondag was opeth ook helemaal te gek. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 03-03-2003 15:43] |
|
Muntjes worden gebruikt zodat er in de drukte, niet gepuzzeld hoeft te worden met kleingeld, door het barpersoneel. Don't blush when I rip you open |
|
quote: maar het probleem is dat je voor het geld van een normaal muntje over het algemeen 1 tot 2 biertjes kan kopen... ik denk persoonlijk dus dat de reden voor gebruik een grotere winstmarge is... And my marlboro light |
|
Ik ga dinsdag naar het concert in Utrecht ben onwijs benieuwd, Opeth is een van mijn favoriete bands But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Vaag... De prijs van een drankje wordt gewoon in munten uitgedrukt. 1 munt kost b.v. 1 euro een biertje is b.v dan twee muntjes. S I M P O L Uitgaan is nou eenmaal duur! [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 03-03-2003 15:55] Don't blush when I rip you open |
|
[off topic] muntjes zijn idd melkkoeien, de prijzen van drankjes worden dan afgerond naar de munten, stel muntje is 1,60. Wijn is dan vaak 2 munten = 3,20 ... stel je zou met geld kunnen afrekenen, dan zouden ze never nooit geen 3,20 vragen voor een wijntje ... |
|
Het grote voordeel van muntjes vind ik het gemak (pleurt ze in je zak, geen gekut met wisselgeld en niet zo snel je muntjes verdeeld over 100 zakken) Nadeel is dan weer dat je soms lang in de rij staat, algemeen gezien vaak duurder zuipen is en dat de 013 automaten K.U.T werken !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: hmmmm ja ik denk dat het ligt dat de enige keer dat ik muntjes heb gebruikt was toen ik 2 jaar geleden in de Hollywood music hall was... en daar is het wel dus echt iets van VEEL voor een biertje And my marlboro light |
|
quote: Ja, hallo een disco! Mijn ervaring is dat bij concerten de prijzen van de drankjes, vaak standaard 'uitgaansprijzen' zijn. Duur dat helaas wel. Don't blush when I rip you open |
|
beetje ontopic menschen The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Opeth vond ik een beetje tegenvallen in zo'n grote zaal. Ze speelden wel goed enzo, en het geluid was ook bijzonder ok, maar het miste net die intieme sfeer die een band als Opeth nodig heeft. Dus ik ben maar een beetje achter in de zaal bier gaandrinken. En wat betreft de prijs van het bier, dat valt allemaal best wel mee. Tegenwoordig betaal je overal minstens 1,60 voor een bier. |
|
quote: Was je dan in Tilburg of in Groningen??? Want die zaal in de Oosterpoort kon ik nou echt niet groot noemen... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Jammer dat ze in de Oosterpoort speelden. Het bier is daar klote en duur, er staan stoelen (...) en de entree is ook zeker een 50% hoger dan wanneer ze in Vera hadden gestaan. Jammer, hopen dat ze volgende keer weer een leuke zaal zoeken om in te spelen, heb me de vorige keer bij Opeth in Vera wel geamuseerd. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja, Opeth hoort inderdaad wel thuis in een kleinere zaal. Maar toen ik het nummer Deliverance hoorde in de 013 was ik toch wel verkocht. Wat retestrak en hard . |
|
quote: in Vera was het zeker goed ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Vera was goed, Oosterpoort was goed, niks te grote zaal, prima die Oosterpoort |
|
Ik vond dat Madder Mortum maar matig. De zangeres vond ik grotendeels niet echt bij de muziek passen. Alleen sommige stukken waren wel sfeervol (op de momenten als er meerdere stemmen gebruikt werden). Opeth was weer geniaal als vanouds. Jammer dat ze "White Cluster" niet gespeeld hebben, maar ja...ze hebben zoveel goeie nummers. Hoogtepunten (heel veel hoogtepunten): Deliverance, A Fair Judgement, Godhead's Lament, Advent en natuurlijk The Drapery Falls. Het geluid was wel goed, ook al was in het begin was gitarist Peter Lindgren niet echt goed te horen, maar dat kwam misschien omdat ik in het begin wat meer naar de rechterkant stond. En over het bier...: Lekker! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vond dat Madder Mortum maar matig. De zangeres vond ik grotendeels niet echt bij de muziek passen. Alleen sommige stukken waren wel sfeervol (op de momenten als er meerdere stemmen gebruikt werden). Opeth was weer geniaal als vanouds. Jammer dat ze "White Cluster" niet gespeeld hebben, maar ja...ze hebben zoveel goeie nummers. Hoogtepunten (heel veel hoogtepunten): Deliverance, A Fair Judgement, Godhead's Lament, Advent en natuurlijk The Drapery Falls. Het geluid was wel goed, ook al was in het begin was gitarist Peter Lindgren niet echt goed te horen, maar dat kwam misschien omdat ik in het begin wat meer naar de rechterkant stond. En over het bier...: Lekker! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Madder Mortum met Modder Monster, was ze nu zwanger of ziet ze er altijd zo uit? |
|
Argh typisch voor een vrouw om weer over het figuur van de zangeres re gaan klagen. Ik vind haar wel lef hebben om met een maatje meer op het podium te gaan staan. |
|
quote: dik is niet per sé lelijk, maar dan moet je niet als rollade op het podium gaan staan, ookal is het carnaval |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |