|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Had jugdement day hier geen leuk nummetje over ? Ik, Wil Schuurman |
|
Leuk enzo, maar neen, we gaan niet. |
|
WAR! ik denk dat slechtvalk het niet levend er van af gaat brengen |
|
Nou, de rest speelt a la At the Gay's, Dommi Burger, Gamma Gay en Sepulgaya, dus ze zitten goed met elkaar. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 03-03-2003 16:06] |
|
waar is het eigenlijk |
|
maar Slechtvalk is christelijk.. |
|
so ? |
|
quote:Je hebt gelijk, ze kunnen niet gay zijn, want gay = antichristenlijk [en dus true]! Verwarring alom. |
|
christendom en metal staat haaks op elkaar. en christendom en BLACK metal al helemaal. |
|
quote: Waarom staan christendom en metal haaks op elkaar als ik vragen mag? And my marlboro light |
|
quote: |
|
quote: Ik vraag om een uitleg, want zelf heb ik nog geen reden gevonden. Als iemand mij een goede redenatie kan geven, ben ik best te overtuigen (of een topic-titel geeft waar deze discussie al gevoerd is) And my marlboro light |
|
quote: Er bestaat al ergens een topic van, maar ik ga niet zoeken. Black-Metal = Anti-gristelijk, dus niet zozeer alle metal...maar het ging hier om Black-Metal |
|
Noemen ze het daarom niet White metal And my marlboro light |
|
hoe het met metal int algemeen staat weet ik neit en boeit me niet maar black metal is van nature anti-gristelijk dus lijkt me erg dubieus als een gristelijke band dat claimt te maken... zoiets als manowar die zingt hoe gay ze wel niet zijn hehehehe Je moeder. |
|
quote: dat is het probleem juist... ze willen graag black metal spelen maar dat is theoretisch onmogelijk, hooguit iets wat er voor door moet gaan... Je moeder. |
|
Ik heb hier van slechtvalk het boekje + cd van hun nieuwe album liggen. Erg goed album moet ik zeggen. Ik zie geen teksten over god of wat dan ook. Het is gewoon een goed tragisch verhaal over een militair leider. Dan zitten er een bij mensen in zo'n band die christelijk zijn. Is het gelijk een christenband?? ... wat een fucking onzin. Stelletje bekrompen zooitje zijn jullie als je daar niet door heen kan kijken. |
|
quote: als dat inderdaad het enige is ... is het een beetje onzin om het white metal te noemen of wat dan ook.... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
bij black metal ligt dat anders dan bij de andere metalsoorten maar die discussie is nu al te vaak gevoerd. als ze niet beweerden black metal te spelen was er geen probleem geweest Je moeder. |
|
Hoe moet je het dan noemen ? Ze vallen kwa muziek prima in dat straatje. |
|
sjah we kunnen het ook grindcore noemen... Trieste gast |
|
quote: black metal is meer dan de muziek. |
|
quote: dat kan je van k3 ook zeggen... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
|
|
*zucht* Je moeder. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |